ورزش

تجلیل از استاد جواد حسینی و استاد ابوالفضل صولتی

الگوبرداری از تیم خوب یاران درپاسداشت بزرگان فوتبال قم ؛

ندای قم/گزارش / رضا ملکی؛ دومین حرکت ارزنده از تیم خوب و دوست داشتنی یاران در جریان بازی‌های کهن کسوتان دیده شد.
نخستن تکریم و بزرگداشت اسطوره اخلاق ورزش قم استاد رضا دلکش بود که بسیار مورد توجه علاقمندان فوتبال قم قرار گرفت و در نوبت دوم تجلیل از دو عزیز دوست داشتنی فوتبال قم استاد گرانقدر سید جواد حسینی و ابوالفضل صولتی بود که در هنگام برگزاری مسابقه دو تیم یاران و شاهین برگزار گردید.
دست گلی که از طرف مهدی مطهری چپ پای دوست داشتنی فوتبال قم که در کسوت مربی تیم یاران به این دو عزیز اهدا گردید و دو قاب زیبای اهدایی که با دستان بزرگان کهن کسوت به بزرگان فوتبال قم تقدیم شد حاوی یک پیغام ارزنده برای جامعه فوتبالی و ورزشی قم بود و آن اینکه می بایست به یاد هم باشیم.تکریم و تجلیل از بزرگان را در دستور کار داشته باشیم و به نوعی دل این عزیزان را شاد سازیم.
استاد سید جواد حسینی با ۵۰ سال خدمت صادقانه در بدنه تیم‌های ورزشی هلال احمر قم و استاد ابوالفضل صولتی بنیانگذار تیم خوب شاهین واز داوران برجسته و قدیمی فوتبال قم که هر دو لقب مردان مهربان مستطیل سبز را یدک می‌کشند با دلی شاد استادیوم شهید حیدریان را ترک نمودند.
صد آفرین به مکتب والای تیم خوب یاران و مربی ارزنده و دوست داشتنی این تیم مهدی مطهری که در کنار استاد صالحی بازیکن مطرح سال‌های دور فوتبال قم دست به این کار ارزنده و اخلاقی زدند.
کار بزرگ آنان را می‌ستانیم و بر این باور هستیم که بار دیگر اقدام‌های این چنینی از طرف سایر تیم‌های فوتبال قم بتوانند فضای فوتبال ولایت را عطر آگین نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/a2v4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا