ورزش

تجلیل ازمحمد بهشتی دروازه بان شجاع وبا اخلاق

به همت انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم صورت گرفت؛

ندای قم / گزارش /رضا ملکی؛اقدام شایسته انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم را ارج می نهیم که با رویکردی عالی در چندماه گذشته و با تجلیل از عزیزانی که در ورزش استخوان خورد کردند زحمات آنها را پاس می دارندوموجب شادی این عزیزان می شوند.
استاد پهلوان محمد جمال پیشرو این اقدام نیک و خداپسندانه است و درکنار او استاد رضا خانی ،استاد محسن حلوائی،استاد سید جواد حسینی نژاد،استاد شجاع فرد،استاد سعید محبوبی نژاد و استاد اسحاقی درکنار فرمانده خود کارها را بخوبی پیش برده و برای چندمین بار شاهد حرکت زیبای این عزیزان در تجلیل از بزرگان ورزش قم بودیم.
این بار محمد بهشتی کهن کسوت فوتبال قم مورد تجلیل دوستان قرار گرفت.دروازه بانان شجاع دهه 40 و 50 قم که در زمینهای خاکی رشد کرد و باتیم عقاب،عقاب گونه از دروازه اش حراست کرد ودراین آئین تجلیل مورد تفقد دوستان قدیمی قرار گرفت.
فضای مهربانی و شادی دراین مراسم حاکم بود از استاد محمد جمال که با دستان پر مهرش قاب عکس نفیس فرش با تصویر جوانی محمد بهشتی را به او اهداء نمود تا هدیه دکتر باقری از هیئت فوتبال همه برگرفته از فضائی بود که در آن میشد بوی مهربانی 50 ساله را در فضای فوتبال قم جستجو کرد.
همه از اخلاق والای محمد بهشتی سخن گفتند از صفت ممتازش که درکمک به دوست و غیردوست در 33 سال خدمت صادقانه در سنگر بیمارستان کامکار که به یاری همه شتافت تا نگهداری از مادر مهربانش که سالهاست زمین گیر است و محمد تر و خشکش میکند و مهربانیهای او در زمین فوتبال و غیره.
برای محمد بهشتی آرزوی بهروزی و سلامتی داریم و امید داریم که سایه سر پر مهرش همچنان بر سر خانواده ورزش و خانواده گلش مستدام باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nj55

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا