ورزش

تجلیل ازاستاد« فراشی» فوتبالیست دهه 40 فوتبال قم

اقدامی ارزشمند ازانجمن پیشکسوتان استان قم؛

ندای قم / رضا ملکی ؛پایان راه یک قهرمان ورزشی همواره با غم و اندوهی فراوان توام بوده است چه بسا بزرگانی که سالها در میادین جهانی درخشیدند وبا پایان مسیر قهرمانی ورزشی خود و خانه نشینی با افسردگی و پیری زود هنگام مواجه شدند.

ورزشکارانی که بتوانند با این معضل مهم کنار آیند همواره در اجتماع مورد احترام اهالی ورزش قرار گرفته اند با گذر به دنیای قدیم و نگاه به عبور شصت ساله دنیای فوتبال در قم وجود فوتبالیهای خوب وشایسته گذشته باعث گردید تا انجمن کهن کسوتان استان قم به دیدار انسانی والا با ویژگی های اخلاقی شایسته رفته تا دین خود را به این ورزشکار متعهد و نیکو خصلت ادا نماید .

استاد ابراهیم فراشی هم بازی مرحوم سید احمد خمینی و یکی از فوتبالیستهای ارزنده دهه 40 فوتبال ولایت پذیرای بزرگان انجمن پیشکسوتان بود.

فضای زیبای منزل استاد فراشی که به عطر وجود و لبخند آراسته شده بود لحظات خاطره انگیزی را برای عزیزان در این دیدار رقم زد.استاد جمال بزرگ ورزش قم با 85 سال سن با چهره ای شاد و لبخند همیشگی و با دستان گهربار خود هدیه انجمن پیشکسوتان را به استاد فراشی تقدیم نمود.در این همراهی شایسته حضور محسن فارسی معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان باعث دلگرمی شد.

استاد کاظم فتحی مربی محبوب سالهای قدیم فوتبال قم، هادی علیایی رئیس پیشین هیئت پر افتخار کشتی ، تقی شایقی دروازه بان شایسته دهه ۵۰ فوتبال قم و ماشاء الله اکبری از طرفداران زنده دل همیشگی ورزش قم افتخار حضور کنار استاد فراشی را پیدا نمودند.

جواد حسینی نژاد ،استاد اسحاقی،محسن حلوائی و سعید محبوبی نژاد اعضاء تلاشگر انجمن پیشکسوتان در این دیدار صمیمی حضوری پررنگ داشتند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/71pw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا