ورزشویژه

بی توجهی مرکز قم به گزارشگران بومی

چرا گزارشگر از اراک ؟

ندای قم / جعفر عابدی؛ سوالی که ذهن همه را درگیر کرد وباعث ناراحتی علاقمندان فوتسال دوست قمی شدمگر قم گزارشگر ندارد که تهیه کننده برنامه از اراک‌گزارشگر میاورد.
بازی 2تیم کلینیک ایرانیان قم ومس سونگون را ظهیری گزارشگر اراک از سالن شهید حیدریان قم گزارش کرد .
کار به نحوه گزارش ایشان ندارم خوب یا بد قضاوت با ببیندگان عزیز ولی آنچه که باعث ناراحتی ما شد این است که با وجود گزارشگران توانمند قمی همچون رضا جعفری ..مجید نجفی ..مهدی محمدی که در طول سال همیشه در هر شرایطی در صحنه حضور دارند چرا باید دست اندرکاران صدا وسیما ی قم از اراک گزارشگر دعوت کنند…معنای این حرکت چیه.؟ با این کار چه چیزی را می‌خواهید ثابت کنید؟
چرا به گزارشگران خودمان که در فضای خود همین صدا وسیمای قم رشد و پرورش یافتند با یک حرکت نسنجیده توهین میکنید.
مردم چه فکری می‌کنند حتما تحلیل نادرستی از چهره گزارشگران قمی در ذهنشان تداعی می‌شود…می‌گویند حتما اتفاقی رخ داده است که تریبون را از آنها گرفته اند.
روز جمعه شخصا خودم به آقای ظهیری گفتم حتی اگر دعوتت هم کردند حق نداری به دعوتشان پاسخ مثبت بدهی حداقل تو که با بچه های قمی نون ونمک خوردی به احترام دوستان گزارشگرت همچون رضا جعفری مجید نجفی به احترام آنها دعوتشان را نپذیر .
امیدوارم چنین کار زشتی دیگر تکرار نشود واز مدیر کل صدا وسیما بعنوان یک چهره رسانه خواهش میکنم که به این قضیه ورود پیدا کند و از شان ومقام گزارشگران زحمت کش قمی صیانت کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7jue

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا