ورزشویژه

بی توجهی به اصحاب رسانه درمراسم ازتجلیل برگزیدگان فوتبال قم

مسئولان هیئت فوتبال قم زحمات بی منت اصحاب رسانه را ندیدند!

ندای قم / رضا ملکی ؛کارهای خوب و پسندیده را باید نوشت،تلاشهای انجام شده را باید ستود و کم و کاستی و نامهربانی ها راهم باید نوشت تا خدای ناکرده یکطرفه به قاضی نرفته باشی.
رسالت روزنامه وزین ایمان همواره برپایه عدل و راستی گذارده شده است و در طول سالها برای جامعه فهیم ورزش قم خصوصا فوتبالیها کاملا مشخص و مبرهن بوده است.درتازه ترین اقدام هیات فوتبال که عصر پنج شنبه 7 دی ماه درسالن دانشگاه پردیس قم انجام پذیرفت نقاط قدرت و ضعف بسیاری دیده شد.
آمدن استاد جهانگیر کوثری با سابقه درخشان در فوتبال ایران و رسانه ملی و استاد حسن روشن از بازیکنان ارزشمند و بی بدیل تیم ملی فوتبال ایران به این مراسم نشان از کارخوب هیات فوتبال در بزرگداشت خانواده فهیم خود داشت.
تجلیل از کهن کسوتان فوتبال قم که در راس آنها اسطوره ای به نام استاد دلکش قرار داشت نمره مثبتی را در کارنامه هیات فوتبال در این مراسم داشت اما یکجای کار می لنگید و آن این بود که اصحاب رسانه که در طول سالها برای شهرشان قلم زده اند،از کاستیها نوشته اند و قلب کهن کسوتان را با قلمی کردن خاطرات باشکوه آنها در روزنامه شاد نموده اند جائی درتجلیل این مراسم نداشتند.
حتی اسم استاد جعفر عابدی درمیان دعوت شدگان این مراسم نبود.درطول سالها بیشترین سهم رسانه ای ورزش خصوصا فوتبال را رضا جان جعفری و جعفر عابدی به عهده داشتند اما آنها دراین مراسم دیده نشدند .تذکر موارد نوشتاری بالا براین بود که براستی قلبمان شکست.اما برای ما که درطول چهل سال نوشتن برای ورزشکاران خوب شهرمان بدون دریافت یک ریال در خدمتشان بوده ایم هنوز این موارد نمی تواند انگیزه ها را کم کند.
نگاه به پیشکسوت می بایست در همه زمینه ها از سوی برگزار کنندگان مراسم دیده شود اما برای چندمین بار دیدیم و دلمان شکست و چیزی نگفتیم و تنها با این نوشتار به عزیزانمان در هیات فوتبال یاد آور شدیم که عزیزان ما خبرنگاران وصاحبان رسانه هیچ انتظاری از مسئولان نداریم اما باید جائی تلاش ما دیده شود.
بالا رفتن از سن برگزاری مراسم و دادن یک یادبود ساده می توانست این نکته را یادآور شود که این خانواده برای ما قابل احترام هستند.تکریم و نگاه کردن به آنها شعور،معرفت و بزرگی آن هیات را نشان می دهد که متاسفانه با کج سلیقگی محض این نگاه در خصوص اصحاب رسانه از هیات فوتبال دیده نشد.
برای نگارنده که در طول 23 سال ریاست هیات کاراته و ژیمناستیک همواره در تمامی مراسمها اصحاب رسانه جایگاه ویژه ای داشته اند و تجلیل از آنها به نحو شایسته ای انجام پذیرفته بسیار سخت است که ببینیم که هیات فوتبال هیچ نگاهی به این قشر ندارد.دعوت کردن چند خبرنگار به این مراسم که چیز عادی است می بایست به آنها احترام می گذاشتیم که نگذاشتیم و نمره مردودی از این بابت به هیات فوتبال داده شد.
امید دارد که مسئولان هیاتهای ورزشی،اداره کل ورزش و جوانان درتجلیل هاو مراسم های که دارند حواسشان به مردان تلاشگر حوزه اطلاع رسانی بویژه مدیران رسانه ها و خبرنگاران باشد همه چیز مادی نیست.ارج گذاردن و حرمت نگاه داشتن پیشکسوت درهررشته ای که باشد می بایس در دستور کارمان باشد چیزی که هیات فوتبال به راحتی آن را فراموش کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sij4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا