ورزشویژه

بعنوان مطلع به دادگاه احضار شدم

محمدرضا کشوری فرد:

محمدرضا کشوری فرد را همه می‌شناسیم، از خانواده کاملا انقلابی و اسلامی، پدر مرحومش سالیان سال در کنار امام از سال 42 تا 57 در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کرد.
به گزارش ندای قم ،کشوری فرد فوتبالیستی که الگوی اخلاقی خوبی برای علاقمندان به فوتبال بود و به لحاظ فنی و اخلاقی زبانزد عام و خاص بود و در زمان مدیرعاملی باشگاه بزرگ صبا نقشی بر جسته ای در موفقیت باشگاه صبا ایفا کرد و استاندار وقت با متکی بر نظرات مدیریتی وی از باشگاه صبا حمایت کامل می‌کرد و از روزی هم که در سازمان لیگ مشغول خدمت شد یک نکته سیاه در کارنامه فعالیتش پیدا نمی‌کنید.
این روزها برخی باشیطنت بازی می‌خواهند چهره وی را با دروغ پردازی مخدوش کنند ولی نمی‌دانند که عزت و ذلت دست خداست و هم اوست که مکر دشمنان را به خودشان باز می‌گردانند.
«ندای قم » مطرح شدن این چهره شناخته شده ورزش و فوتبال در موضوع فساد اخیر فوتبال را پیگیری کرد و کشوری فرد در این گفتگو با بیان اینکه بعنوان یک فرد مطلع به دادگاه احضار شده، با قاطعیت گفت: اگر کسی حتی من مرتکب فساد و خلاف شده باید مجازات شود.دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بنده از همان اول جزو موافقین و پیشگامان مبارزه با فساد هستم وبه زودی همه چیز آشکار می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/m2gh

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا