ورزشویژه

بزرگان ورزش قم در ضیافت افطاری باشگاه صنعت نفت

شبی که با حضورامیر موسوی فرمانده کل ارتش به یادماندنی ترشد؛

ندای قم/ گزارش رضا ملکی ؛گذشته را مرور می کنم ،جوش و خروش ورزشکاران دیار پاکمان درصحنه های زیبای ورزشی جلوی چشمان صف آرائی می کند جوانان برومندی که در 50 سال گذشته با خود افتخار،فروتنی،مهربانی و عزت و یکدلی را برای آیندگان رقم زدند.
این بار در قابی دیگر ودرصفحه نمایشی متفاوت این بزرگان زیر یک سقف درکنار یکدیگر قرار گرفتند تا شبی متفاوت وزیبا در ورزش قم رقم خورده ودر بایگانی خاطرات باشکوه آن جای گیرد.
نام والاو مقدس آقا امام حسن مجتبی(ع)سالهاست که درماه مبارک رمضان جلوه ای خاص دارد استفاده از این شب مقدس وبرپائی ضیافت مهربانیها و درستیها در واژه زیبائی به نام افطار جلوه ای ویژه در نزد ورزشکاران افتخار آفرین قمی دارد.
پرچم دار این ضیافت عاشقانه که در آن اشکها،لبخندها و مهر و محبتی 50 ساله را می توان جستجو کرد را می توان تنها درنام والا و بزرگی چون باشگاه صنعت نفت جستجو کرد که با سنتی 20 ساله این اتفاق میمون را رقم می زند.
میهمان ویژه امیر موسوی فرمانده کل ارتش و فوتبالیست خوشنام قدیمی فوتبال قم

درجمع 250 میهمان شرکت کننده دراین مراسم یک عزیز بیشتر به چشم آمد و آن حضور با صفا ومهربانانه امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که خود سالها دربدنه تیم خوب و باریشه ایرنا از محله های قدیمی وجنوبی قم بازی کرد و هنوز هنرنمائی وی درخط هافبک با جثه ریز و کوچک خود در اذهان فوتبالیها به یادگار مانده است ا.
و در بدو ورود به سالن از محافظان خود خواست که امشب را به خودش اختصاص دهند چون در جمع دوستانی بود که خاطرات باشکوه 50 ساله را درکنار آنها رقم زده بود و دست دوستی ودر آغوش گرفتن هم بازیهای قدیمی و محبتی که از سردار دیده شد از جمله ویژه گی های خاص این شب به یاد ماندنی بود.امیر مهدی فرمانی فوتبالیست خوش نام و بااخلاق قمی که درسمت معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی انجام وظیفه می نماید دراین ضیافت امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

استاد اسماعیلی مقدم وبزرگی به نام رضا دلکش میزبان ضیافت مهربانی ها
دوعزیزیک ه نامشان تا ابد بر تارک ورزش و فوتبال قم به نیکی یاد خواهد شد استاد محمدرضا اسماعیلی مقدم و رضا دلکش بودند که سالهاست میزبانی این ضیافت مهربانیها را فرماندهی می کنند و دوستانی که میهمان این ضیافت بودند خوب می دانند که این دو عزیز هردو در جبهه جنگ سالها درکنار همرزمان دلیر ایران پاک با دشمن بعثی ستیز کردند و هردو افتخار جانبازی را یدک می کشند این مطلب رابرای این نوشتیم که بدانیم ارج و مرتبت انسانهائی که درکنار تعلیم جوانان، زندگی خود را مصروف داشته اند و تا پای جان برای این وطن جنگیده اند و صدمات بزرگ روحی وجسمی به یادگار مانده از جنگ هنوز در وجود آنان پر رنج می باشد هنوز عاشقانه درکنار دوستان قدیمی واژه مهر و محبت را امضا می کنند.
پهلوان جمال درکنار دوستان قدیمی
با دارا بودن 84 سال سن هنوز قبراق وسرحال نشان میدهد پهلوان جمال نامی است آشنا در ورزش قم،همه با نیکی از او یاد میکنند.
اخلاق والا،معرفت،جوانمردی از ویژه گیهای خاص استاد داشت که در صحنه پاک کشتی و سنگر مدیریت ورزش قم به نمایش گذارد.
بزرگان ورزش قم به احترام استادشان تا کمر خم شده تا با بوسیدن دست استاد ارادتشان را نشان دهند که این از تواضع و جوانمردی ورزشیهای خوب قمی دراین مراسم بود.
طنین آهنگ صدای دلنشین استاد محمد خوش زبان
سالهاست دراین مراسم طنین صدای دلنشینی درفضای سالن ضیافت افطاری طنین انداز می شود و آن صدای زیبای استاد محمدخوش زبان است که چه زیبا برصفحه کاغذ می خواند وچه خوب دوستان فوتبالی از آن بهره می برند.
امید است این صدا سالهای سال در رمضانهای متعدد شادی بخش محفل ورزشی ها باشد.
وکلام آخر
زحمت یک نفر دراین ضیافت بیشتر از همه به چشم آمد و آن شخص استاد رضا دلکش بود که درخالصانه و با عشقی بی نظیر از یکماه مانده به این ضیافت پیام دعوتها را ارسال کرد و بامدیریت والای خود درهنگام مراسم افطاری تحسین حاضران را دربرداشت.
برای این عزیز دوست داشتنی که عمر وزندگی خود را وقف ورزش درکنار اخلاق نموده است آرزوی توفیق و سلامت داریم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wyl3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا