ورزش

برگزاری اولین لیگ سبک‌های کنترلی کاراته

رئیس هیات کاراته استان قم خبرداد:

رئیس هیات کاراته استان قم گفت: مسابقات استانی لیگ سبک‌های کنترلی کاراته برای اولین بار در استان با حضور 17 تیم و 119 شرکت‌کننده برگزار شد.

به گزارش ندای قم؛مهدی بیرانوند امروز در گفت‌وگویی طی سخنانی اظهار کرد: اولین دوره مسابقات لیگ کاراته وان سبک‌های کنترلی استان قم در بخش پسران را از دی‌ماه سال گذشته در ۲ مرحله رفت و برگشت برگزار کردیم، مسابقات نیمه نهایی و فینال نیز روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه در خانه کاراته استان از سر گرفته شد تا پرونده این دوره از رقابت‌ها بسته شود.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها در گروه سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با شرکت ۱۷ تیم و ۱۱۹ کاراته‌کا برگزار شد. باتوجه به اینکه مرحله نیمه‌نهایی و فینال مسابقات مقارن با ماه مبارک رمضان شد، تصمیم گرفتیم تا این ۲ مرحله نهایی را تحت عنوان «جام رمضان» برگزار کنیم.

رئیس هیات کاراته استان قم گفت: در رده سنی نونهالان باشگاه‌های امید،شهید خوش‌فطرت و شهید خبیر به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند. در رده سنی نوجوانان و جوانان نیز باشگاه استقلال مقام نخست مسابقات را به دست آورد و باشگاه‌های مقاومت ایثار و امید روی سکوی دوم و سوم ایستادند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه اولین دوره لیگ سبک‌های کنترلی را در استان برگزار کردیم استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت و به گفته شرکت‌کنندگان، مسابقات از نظر فنی و کیفی در سطح بالایی قرار داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/v3xe

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا