ورزشویژه

برد شیرین قمی ها در دیدار امام رضا(ع)

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ؛

ندای قم / غلامرضا ملکی ،تیم هیئت فوتبال قم، عصر روز پنجشنبه 18 مرداد در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در مشهد به مصاف فرش آرای این شهر رفت .
دلاوران قمی در این بازی معادلات را به هم زدند و کاری کردند که انگشت حیرت بر دهانها باقی ماند سالن زیبای شهید بهشتی مشهد پذیرای بی باکان قمی در مصاف با نماینده شهرشان فرش آرای متمول بود .
یا مولا مربی فهیم تیم قم خوب می دانست که چگونه مقابل حریف شاگردانش را مسلح کند یک آنالیز خوب در کنار واژه غیرت و شجاعت سربازان قمی باعث شد تا حریف در تنگنا قرار گیرد.
پرس عالی بچه ها جواب داد و گل شادی بخش مهدی دل قوی در نیمه اول حاصل این کار خوب تیمی بود. در نیمه دوم شجاعی به نام اربابی جوان در درون دروازه قمیها بارها مهاجمان حریف را ناکام گذاشت تا در پایان سه امتیاز شیرین به ارزش طلا ارمغان تلاشگران نبرد مشهد برای شهر عمه سادات باشد .
حالا باید گفت که دست این بچه ها را بگیرید آنها مظلوم و درعین حال شجاع و جسورهستند حیف است که امکانات عالی تیمهای دیگر را بببینند و خود را فقیر و بی کس حس کنند روی گلشان را میبوسیم به آنان یک خسته نباشید جانانه می گوییم .یامولا، استاد کردی وکادر فهیم و مدیریتی و تداکارت تیم را می ستاییم و به آنها می گویم دستمریزاد شما پهلوانان دیار پاک خانم فاطمه معصومه( س ) هستید. امیدواربه حمایت مسئولان و استمرار موفقیت نماینده فوتسال قم هستیم. تیم فوتسال هیئت فوتبال قم ۲۵ مرداد در هفته ششم مسابقات در قم میزبان تیم فولاد هرمزگان خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gyaj

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا