ورزشویژه

برای شکست زندی بتن همه انرژی خود را می‌گذاریم

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم:

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم با تأکید بر اینکه پنج هفته پایانی برای ما حساس است برای تثبیت در جایگاه جدولی به این بازی‌ها نگاه می‌کنیم نه برای دیدگاهی سایر افراد دارند، گفت: نیاز به یک برد داریم که در بازی با زندی بتن همه انرژی خود را می‌گذاریم.

به گزارش ندای قم ،لیگ برتر فوتسال کشور به حساس ترین مراحل خود نزدیک شده است و در ۵ هفته پایانی لیگ، تیم های خوشبخت و نگون بخت لیگ مشخص می شوند. در این میان نماینده قم که پیش از آغاز فصل مشکلات بسیاری برای تامین حامی مالی و حتی مالکیت باشگاه داشت پای در این رقابت ها گذاشت

نماینده قم پس از حضور مالک جدید و تغییر کلی نام و آرم باشگاه، فعالیت جدیدی را در عرصه فوتسال کشور آغاز کرد. با جوان گرایی و تکیه بر داشته های پیشین این تیم در عرصه فوتسال کشور با مربیان جوان به کار خود ادامه داد و کسب نتایج ضعیف مدیران باشگاه را بر آن داشت که از یک مربی جوان و در عین حال خوشنام در عرصه مربیگری فوتسال در کشور یعنی فرهاد کشاورز بهره ببرد.

در واقع حضور کشاورز در این مقطع فصل در تیم نماینده قم یک ریسک بزرگ کاری برای وی و همچنین مدیریت باشگاه بود ولی با اطمینانی که مدیریت و کادر فنی به یک دیگر کردند این تیم فعالیت های خود را ادامه داد. از اقبال خوش سرمربی جدید نماینده قم چهارباز اول این تیم با چهار تیم اول لیگ بود که در این بازی ها، به رغم نمایش رضایت بخش نماینده قم، این بازی ها با برد نزدیک حریفان همراه بود.

در همین راستا فرهاد کشاورز در گفت‌وگویی ، با بیان اینکه پایگاه اصلی فوتسال کشور در قم است؛ عنوان کرد: ریشه اصلی فوتسال ایران در قم است؛ زیرا بزرگانی به کشور هدیه کرده است که به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شاید کمتر کسی حاضر می‌شد بعد از پنج سال کار مستمر در یک باشگاه به تیمی برود که چهار بازی سخت در پیش رو دارد، گفت: در تیمی که حضور داشتم توانستیم کارهای بنیادی انجام بدهیم و تیمی که ماندن در لیگ برتر جز افتخاراتش بود را تبدیل به تیمی کنیم که برای قهرمانی بجنگد آن هم با یک بیستم هزینه تیم‌هایی که برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شاید بهترین گزینه این بود که استراحت می‌کردم و اول فصل به فوتسال برمی‌گشتم اما جلساتی که با مجموعه آنا صنعت گذاشتیم سبب شد که این تیم را انتخاب کنم.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم با اشاره به اینکه مجموعه آنا صنعت برنامه‌های بزرگی برای ورزش استان قم دارد، بیان کرد: جوانان این تیم سرمایه‌های بزرگی هستند که می‌توانند ستاره‌های فوتسال کشور در آسیا شوند.

کشاورز ادامه داد: در ورزش حرفه‌ای مادیات حرف اول را می‌زند اما در این تیم کسی حرفی از مادیات نمی‌زند و همه با عشق و علاقه آمدند و همین امر نیز مرا تحت تأثیر قرار داد.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم اظهار کرد: در طول ۲۵ سال فعالیتی که در فوتسال داشته‌ام همیشه جنگ‌جو و مبارز بودم و تلاش کرده‌ام که سازندگی داشته باشم.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم با تأکید بر اینکه پنج هفته پایانی برای ما حساس است برای تثبیت در جایگاه جدولی به این بازی‌ها نگاه می‌کنیم نه برای دیدگاهی سایر افراد دارند، ادامه داد: نیاز به یک برد داریم که در بازی با زندی بتن همه انرژی خود را می‌گذاریم.

وی بیان کرد: در سه بازی آخر دو تا از بازیکن‌های ثابت خود را نداشتیم از جوانان ۱۸-۱۹ ساله به عنوان جایگزین استفاده کردیم؛ اما این جوانان به قدری خوب بازی کردند که افراد برای بازی در تیم باید با این جوانان رقابت کنند.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه به خاطر حمایت‌ها، بیان کرد: هواداران در فصل آینده هم از بازی‌ها و هم نتایج لذت خواهند برد و تیم آنا صنعت در سال آینده فلسفه خود برای کسب عنوان قهرمانی را درست می‌کند.

نمایند فوتسال قم در بازی پنجشنبه از ساعت 16 در سالن خالی از تماشاگر حیدریان به مصاف زندی بتن کلاردشتی می رود که در رتبه هفتم لیگ قرار دارد. شکست این تیم می تواند نقطه امیدبخشی برای نماینده قم برای حتمی شدن ماندگاری در لیگ برتر باشد. در واقع نماینده قم در 5 فینال بزرگ شرکت می کند که هر پیروزی یا شکستی می تواند نقشی تعیین کننده در سرنوشت این تیم داشته باشد

وانگهی با صحبت های سرمربی تیم مشخص شد که برنامه این تیم در ابتدا ماندگاری در لیگ و در فصول آتی تجلی دوباره شکل گیری یکی از قطب های اصلی قهرمانی در لیگ برتر است

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ntrw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا