ورزش

برای افتتاح مجموعه ورزشی تختی کیفیت را فدای زمان نمی کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت:زمان دقیق برای بهره برداری از پروژه مجموعه ورزشی تختی شاید به واقع برای مخاطبین و علاقه مندان به عرصه ورزش جذاب باشد اما آنچه برای ما اهمیت دارد کیفیت پایان یافته این پروژه ورزشی است

به گزارش ندای قم، ابراهیم سانی خانی درخصوص کم و کیف روند ساخت اولین مجموعه ورزشی ویژه بانوان استان قم اظهار داشت: بسیاری از اقلام مورد نیاز این مجموعه اعم از چمن مصنوعی، مواد اولیه پیست تارتان و … خریداری شده است.

وی افزود: گفتن زمان دقیق برای افتتاح این پروژه شاید به واقع برای مخاطبین و علاقه مندان به عرصه ورزش جذاب باشد اما آنچه برای ما اهمیت دارد کیفیت پایان یافته این پروژه ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان از سرکشی همیشگی تیم مهندسی این اداره کل از این پروژه خبر داد و عنوان کرد: خیلی از موارد پیش آمده در فرایند ساخت مجموعه ورزشی تختی در طرح های اولیه پیش بینی نشده بوده است که با مواجه با آن کمیته های تخصصی فنی مهندسی در اداره کل تشکیل و آن موانع از پیش رو برداشته شد.

سانی خانی ادامه داد: ساختمان وی آی پی این مجموعه مراحل پایانی سفت کاری خود را پشت سر می گذارد و بعد از ایمن سازی و محصور سازی محوطه اصلی کار سقف زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان شروع خواهد شد که بعد از اجرای آن شکل و ترکیب این پروژه رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kwov

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا