ورزشویژه

برادران حسن زاده افتخار آفرینان فوتسال قم

چرا تندیس علی اصغر حسن زاده در قم ساخته نمی شود؟!

ندای قم / رضا ملکی؛ نوشتن در خصوص برادران گرانقدر حسن زاده برای نگارنده باعث افتخار بوده و هر آنچه که در رابطه با این عزیزان روی کاغذ بیاورم باوری است که به آن اعتقاد داشته و حق مطلب را در خصوص این عزیزان ادا نموده ام.
علی اصغرحسن زاده ؛ افتخار ورزش قم
علی اصغر،محسن و مهدی نامهای آشنایی هستند که سالهاست فوتبال ما با نام آنان فخر فروشی کرده است نخست از علی اصغر حسن زاده عزیز می نویسم کاپیتان مقتدر سالهای سال فوتسال ایران،آقای فوتسال قاره کهن مرد بی‌بدیل فوتسال ایران که به تازگی در جشن بزرگ فوتبالیست‌های کشور به عنوان ستاره الهام بخش تیم ملی فوتسال معرفی شد اوج افتخارو عزت برای اهالی فوتسال قم و ورزش ولایت می‌باشد.
کوچولوی دوست داشتنی فوتسال ایران حالا به قدری در تیم ملی فوتسال جا افتاده است که به عنوان پرچم‌دار این تیم حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال خواهد داشت.
پیشنهاد ساخت تندیس علی اصغر حسن‌زاده به شورای شهر
به باور ما اگر علی اصغر حسن‌زاده در یکی دیگر از استان‌های ایران زندگی می‌کرد و به این افتخارات بزرگ می‌رسید بدون شک تندیس او را در یکی از میادین شهر نصب می‌کردند اما متولیان استان ما هیچگاه به بزرگانی چون علی اصغر آن توجه خاص را که می‌بایستی داشته باشند انجام نداده‌اند و از این بابت متاسفم.
امید داریم توسط شورای محترم اسلامی شهر مصوبه نصب تندیس چهره ستودنی علی اصغر حسن‌زاده داده شده تا همگان بدانند کسانی که در جایگاه ورزش نام بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی را در میادین جهانی بلند آوازه می‌سازند مستحق این عمل می‌باشند.
محسن حسن‌زاده؛ بازیکنی تکنیکی ومربی با دانش
فوتبال زیبایش را از سی سال قبل در ذهن دارم.
مهاجم تیزچنگی که از محله محروم ۲۰ متری زاد خیلی زود در میان بازیکنان فوتبال قم مطرح شد و با گل‌های زیبایش برای تیم‌های منتخب قم، آموزشگاه‌ها،بسیج و غله مورد احترام قرار گرفت به فوتسال رفت و آنجا هم افتخار آفرین ظاهر شد.
پوشیدن لباس تیم ملی و بازی‌های ماندگار در لیگ فوتسال ایران نامش را در دنیای فوتسال پرآوازه ساخت و با نشستن روی نیمکت بسیاری از تیم‌های مطرح فوتسال لیگ برتری کشور نشان داد که از هوش و قدرت مدیریت والایی در رهبری تیم‌ها برخوردار است و اکنون خبر می‌رسد که به عنوان سرمربی تیم المصافی عراق به آن کشور سفر کرده و به عنوان یک لژیونر موفق باعث افتخار برای کشورش ایران است.
مهدی حسن‌زاده؛ بازیکنی با استعداد ومربی آینده دار
با تکنیک ناب و زیبایش توجه همگان را در فوتسال ایران به خود جلب نمود.
خیلی زود به تیم ملی فوتسال امید رسید. بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتری مایه افتخار شد و سال‌ها با بازی‌های زیبایش دلها را برد.
ارم کیش ۶ سال، حفاری خوزستان ۴ سال، صبای قم ۱ سال، شهرداری ساوه ۳ سال ،نفت چی باکو آذربایجان ۱ سال، برنا خوزستان ۱ سال، سوهان محمد سیما ۱ سال افتخارات او در بازی در این تیم‌ها بود.
تیم ملی بزرگسالان فوتسال نیز از وجود این عزیز بهره برد تا مهدی به جرگه مربیان بپیوندد.
کمک مربی سال گذشته فرش آرای مشهد امسال در قامت سرمربی به خوزستان سفر می‌کند تا مسیر جدیدی را در نیمکت سرمربیگری در استان خوزستان تجربه نماید.
برای ۳ برادر شریف و گرانقدر حسن‌زاده آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون در مسیر زندگی و ورزشی آنها داریم امید است که مسئولان شریف و بزرگوار ما اندکی توجه به افتخارات بی‌نظیر این برادران گرانقدر را در کانون توجهات خود قرار دهند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gimv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا