مدیریت شهریورزش

بانوان قمی آمادگی جسمانی خود را محک زدند

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ؛

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با هدف گسترش ورزش‌های همگانی و ایجاد نشاط و آرامش میان بانوان شاغل ادارات، در سالن فجر با حضور ۷۰ نفر از بانوان در چهار رده سنی مختلف برگزار شد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، ، این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار و با استقبال چشمگیری از سوی شرکت‌کنندگان و تماشاگران روبه‌رو شد.
بانوان شرکت‌کننده با نمایش آمادگی جسمانی و توانمندی‌های خود، به رقابت در بخش‌های مختلف پرداختند و لحظاتی پرشور و هیجان‌انگیز را رقم زدند.
هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ ورزش میان بانوان شاغل و ایجاد فضایی برای نشاط، سلامتی و آرامش در محیط کار عنوان شد و مسئولین برگزاری مسابقات تأکید داشتند که ورزش‌های همگانی می‌تواند به شکل قابل توجهی به افزایش روحیه و کاهش استرس‌های روزانه در محیط‌های کاری کمک کند.
در پایان این رقابت‌ها، به نفرات اول تا سوم هر رده سنی جوایز ارزنده‌ای به همراه حکم قهرمانی و مدال اهدا شد و این تقدیرات از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به‌منظور قدردانی از تلاش بانوان در راستای ارتقای سطح آمادگی جسمانی و ترغیب به فعالیت‌های ورزشی انجام گرفت.
برگزارکنندگان مسابقات اظهار داشتند که اینگونه رقابت‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی میان بانوان ایفا کند و بر لزوم تداوم این برنامه‌ها در طول سال تاکید کردند؛ آن‌ها همچنین به استقبال گسترده شرکت‌کنندگان اشاره کرده و از همکاری ادارات استان برای حضور بانوان در این رویداد ورزشی تقدیر کردند.
در کنار این مسابقات، برنامه‌های جانبی شامل جلسات آموزشی درباره سلامت جسمانی و روانی در محیط کار با هدف افزایش آگاهی شرکت‌کنندگان در زمینه سلامت و سبک زندگی سالم اجرا شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ubx9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا