ورزشویژه

باخت تلخ قمیها در خانه

هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران ؛

ندای قم / رضا ملکی ؛اتفاقات تاسف بار اخیر پیرامون تیم جوان و خوب فوتسال قم باعث شد تا اتفاقی تلخ در خانه را در مصاف با تیم هرمزگانی شاهد باشیم باخت ناباورانه درمقابل چشمان مشتاق هزاران تماشاگر فهیم قمی که آمده بودند با خوشحالی به منازل خود برگردند .
این شکست حاوی پیامی درد آور برای فوتسال قم بودو آن این بود که وقتی تیم ات ثبات شخصیتی اعم ازساختارو یک تشکیلات در خور تامل را ندارد و اسپانسر ها فراری ازحمایت تیم هستند.
چه انتظاری از این شیر بچه ها بایستی داشت آنچه از نظر فنی در این بازی باید گفت دو شخصیت جداگانه تیمی را درباره فوتسال قم باید نوشت یک نیمه سرگردان و بی برنامه و یک نیمه جنگچو و در اندیشه پیروزی .
اما ورق بازی در حالی برگشت که یک پنالتی صورت گرفته توسط هاشم فرج زاده کاپیتان غیور تیم باعث شد که گل پیروزی مردان جنوبی حاصل گردد و این در حالی بود که حملات پر دامنه بچه ها راهی به چار چوپ نیافت تا باخت در این بازی کام تماشاگران فهیم قمی را تلخ سازد.
به این بچه ها باید آفرین گفت ،کادر و مدیریت تیم که با کمترین امکانات پا به عرصه این رقابتها گذارده اند را باید تحسین کرد حالا تیم را هیئت فوتبال به اداره کل ورزش و جوانان واگذار کرده و بایست درانتظار بود که آیا فرشته نجاتی برای این تیم پیدا خواهد شد یا خیر. امید داریم در فرصت شش هفته ای تعطیلات لیگ بتوانیم با ساختار وهویت جدیدی وارد کارزارادامه مسابقات شویم وازحیثیت فوتسال قم به خوبی دفاع شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/5ong

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا