ورزش

ایجاد همدلی ورفاقت تنها هدف برگزاری مسابقات کهن کسوتان است

هادی گائینی مسئول برگزاری لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم:

ندای قم / گفت وگو / رضا ملکی
هادی گائینی چهره نام آشنای فوتبال قم با اخلاق والا ومهربانی خاصی که درطول بیش از 40 سال در مستطیل سبز همواره مورد احترام اهالی ورزش بوده و با 15 سال کار اجرایی در بدنه هیئت فوتبال در ادوار مختلف بعنوان قدیمی ترین عضو فوتبالی در هیئت فوتبال استان قم می باشد.
تلاش بسیاری صورت پذیرفت تا مسابقات امسال پیشکسوتان کلید بخورد ،مسیر شروع بازیها واتفاقات پیش رو در فوتبال کهن کسوتان را از زبان هادی گائینی به رشته تحریر در می آوریم.
وی می گوید :همدلی،رفاقت،صمیمیت و یکرنگی تنها هدف ما از برگزاری مسابقات موسپیدان بود،اگربرگشتی به دهه پنجاه وشصت فوتبال قم داشته باشی خواهی دید که افرادی با صفات برجسته انسانی، با صلابت و جوانمردی با کمترین امکانات چرخ فوتبال قم را در گردش نگاه داشتند و افتخار آفرین ظاهر شدند.
دوران شکوفائی فوتبال قم در دهه 60 در ذهن علاقمندان به توپ جادوئی نقشی ماندگار دارد و بهانه ما برگزاری این مسابقات در دیدار دوستان،در آغوش گرفتن هم و لبخند شادی است که می تواند روح ایثار و جوانمردی را در ورزش زنده نگاه دارد.
هادی گائینی تصریح کرد :شرایط برگزاری مسابقات در سال جدید با سختیهای بسیار روبرو بود، نبود زمین و بودجه کافی باعث گردید تا مجیور شویم میلغ 6 میلیون از تیمها جهت برگزاری این مسابقات طلب نمائیم که باور بفرمائید با 60 میلیون پرداختی ده تیم حاضر در رقابتها گوشه ای از هزینه های برگزاری مسابقات را تامین می نماید و بقیه را هیئت فوتبال با کمال میل پرداخت می نماید تا چرخ فوتبال موسپیدان دوست داشتنی فوتبال قم همه ساله در گردش باشد.
گائینی به برگزاری مسابقات6 جانبه توسط تیمهای مقرض به این مسابقات اشاره دارد و می گوید تمام واقعیت های موجود را گفتیم و باتوجه به مشکلات فرارو مجبور شدیم دست به دامن تیمها شویم.
خاطر این6 تیم برای ما عزیز هست و آنها را در کنار خود میبینم وامید داریم با تعامل و مودت درسال آینده بتوانیم همه تیمها را درکنار هم داشته باشیم.گائینی اشاره ای به همکاران خدوم خود در هیئت فوتبال،کادر پزشکی،کمیته داوران،نیروی انتظامی و عوامل برگزاری مسابقات دارد و از همه آنها تشکری ویژه داشته و امید دارد که هیئت فوتبال قم بتواند آنطور که شایسته است در خصوص جبران زحمات این عزیزان تلاش نماید.
گائینی در خاتمه صحبتهای خود از روزنامه وزین ایمان تشکری ویژه دارد و می گوید ممنون شما هستیم که همواره حامی ورزش خصوصا کهن کسوتان بوده اید تا با چاپ عکس و گزارش مسابقات آنان دلشان را شاد نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/krd0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا