ورزش

انعکاس مطلوب اخبار ورزش قم

اقدامات شایسته روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛روابط عمومی قلب تپنده یک ارگان یا اداره کل خواهد بود که با توانمندی مدیران آن می تواند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد.
دستگاه عریض و طویل ورزش با خیل ورزشکاران، مدیران، سرپرستان، مربیان و همه عواملی که در آن مشغول به کار هستند از جمله مکان‌هایی است که داشتن یک مدیرروابط عمومی خوب و شایسته را طلب می‌نماید.
زیرکی یک مدیر کل به کارگیری فردی توانمند در این پست می تواند نمرات مثبت خوبی را به کارنامه کاری خود اضافه نماید.چندی است که سکان هدایت روابط عمومی قم به دست یک بانوی آذربایجانی سپرده شده و اقدامات انجام گرفته نشان می‌دهد که انتخاب شایسته‌ای در این بین صورت پذیرفته است.
سرکار خانم فرهان با دنیایی انگیزه صبح تا شب خود را صرف اطلاع رسانی به موقع و اقدامات انجام گرفته در اداره کل ورزش و جوانان می‌نماید.راه‌اندازی سایت روابط عمومی اداره کل که آخرین اخبار روزانه ورزش قم و اتفاقات درونی این اداره را به آگاهی عموم می رساند خبر از یک تحول اساسی در این پست را دارد.
استاد فرهان پدر برومند سرکار خانم فرهان که از روزنامه نگاران قدیمی کشور می باشند تجارب ارزنده خود را انتقال داده تا فرزند در بتواند بهترین بازدهی ممکن را در پست خود ارائه نماید .توصیه ما به دکتر ثانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان این است که می‌بایست نفراتی به این مجموعه اضافه شوند که به عنوان بازوی حمایتی باشند چرا که با یک نفرکارها به سختی پیش می رود ونمی توان انتظارتحول داشت.اقدامات خوب را نوشتیم تا بدانید که کارهای خوب را می‌بینیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/so3f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا