ورزشویژه

انتظارات از«کشاورز» مربی جدید آناصنعت

نگاهی به عملکرد فنی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگارد قم؛

ندای قم / رضا ملکی؛17 هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشورگذشت و آنا صنعت پاسارگارد نماینده قم با قبول شکست در خانه مقابل فولاد زرند ایرانیان کرمان عملا زنگ خطررا در مسیر آینده خود به صدا درآورد.
5 برد،3 مساوی،9 باخت،30 گل زده،45 گل خورده،و 18 امتیاز وضعیت این تیم را در پائین جدول رده بندی خطرناک نشان می دهد.
با تغییر و تحولاتی که در میانه راه برای این تیم بوجود آمد وحامیان مالی جدیدی کار مدیریت این تیم را در دست گرفتند این امیدواری در دل دوستداران واقعی فوتسال پدید آمد که با تزریق منابع مالی تغییر وکادر هدایت تیم خون تازه ای در کالبد این تیم دمیده شود.
سعید قاسمی بازیکن اسبق فوتسال قم بعنوان سرمربی این تیم معرفی شد تا عملکرد فنی بازیکنان دچار تغییرات اساسی گردد.
اما با گذشت چندهفته و باختهای متوالی سعید قاسمی با شهامتی خاص استعفای خود را تقدیم مدیرعامل تیم نمود تا دست مسئولان آنا صنعت را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم با باشد این اتفاق خوبی است که مربی که درخود توان لازم را برای پیشرفت تیمش نمی بیند جسارت کناره گیری داشته باشد و سعید قاسمی با شجاعت این تصمیم را گرفت و از این بابت نمره قبولی گرفت.
حالا روی صحبت ما با عزیزانی است که دراین شرایط اقتصادی سخت سرمایه خود را در مسیرپیشرفت فوتسال قم هزینه می کنند وحتما پیروزیهای این تیم می تواند دل آنها را شاد نماید.
سید مجید شرافتی و سید محمد شرافتی ریاست ومدیرعامل باشگاه به همراه روزبه قائم مقام آنا صنعت با دنیائی امید وارد بخش ورزش شدند.
کشاورز سرمربی جدید آنا صنعت پاسارگارد
آنها امیدوار بودند که سالها کاراقتصادی درحوزه های دیگر این بار بخشی از آن در ورزش جواب دهد و با پرداخت کلیه بدهی های این تیم وحمایت مالی عالی از بازیکنان چشم انتظار نتایج خوب این تیم بودند.
مسیر جدید برای تیم فوتسال ولایت این بار در ادامه کار با کشاورز سرمربی جدید این تیم پی گیری خواهد شد.
مسئولان آناصنعت پاسارگارد با مشورت با اهالی فن به این نتیجه رسیدند که سکان هدایت تیمشان را به دست کشاورز بسپارند تا این مربی کرجی بتواند 9 هفته باقیمانده از رقابتهای لیگ را مدیریت کرده ونتایجی در خور شان این تیم بگیرد.
ماهم امیدواریم با تزریق خون تازه در کالبد این تیم زحمات دست اندرکاران عاشق این تیم هدر نرفته وبا حمایت همه جانبه مسئولان آنا صنعت بتواند ادامه مسیر تا پایان لیگ را آبرومند دنبال نموده تا نهایتا در سال آینده با بهره گیری از نیروهای جوان ونام آور در فوتسال ایران و استفاده از جوانان برومند شایسته قمی بتواند برای قهرمانی لیگ بجنگد.
به امید آن روز

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/t0pd

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا