ورزش

امیرگان رئیس جدید هیات ورزش روستایی استان قم شد

باکسب ۱۵ رای در مجمع انتخاباتی :

امیر امیرگان باکسب ۱۵ رای در مجمع انتخاباتی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیئت روستایی و عشایری استان قم را عهده دار شود.

به گزارش ندای قم ؛ مجمع انتخاباتی هیات روستایی و عشایری با حضور علیرضا پسندیده به عنوان سرپرست فدراسیون و ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد که پس از انصراف رضا زینل‌بیک، امیر امیرگان توانست با ۱۵ رای به عنوان رئیس جدید هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم انتخاب شود.

در این مجمع همچنین اعضای هیأت رئیسه با رای اعضا انتخاب شدند، زهره فلاح به عنوان نایب رئیس، محمد کریم زاده به عنوان خزانه‌دار، همچنین ناصر نظری، ابوالفضل شعبانی و جلال سعادتمند به عنوان دیگر اعضای هیأت رئیسه برگزیده شدند.

این مجمع انتخاباتی در سالن اجتماعات شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزارشد.

ورزش روستایی نیاز به مدیر جهادی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مجمع گفت: توسعه ورزش در روستاها و مسئولیت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی نیاز به مدیر جهادی دارد.

ابراهیم سانی‌خانی افزود:‌ رأی قاطع به کاندیدا هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی قم نشان از آن دارد که جامعه ورزش استان نیز به نیروهای جهادی و مردمی بیشتر گرایش دارند.

وی با اشاره به این که ورزشکاران روستایی و عشایری قم در میادین مختلف توانمندی‌یهای خود را نشان داده اند گفت: هیات قم باید گام بزرگی در ورزش روستایی با کمک بخشداران، ائمه جمعه و جماعات بردارد تا مردم طمع شیرین ورزش را بچشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم روستاها حق دارند از ورزش بهره‌مند شوند و امکانات ورزشی لازم را در اختیار داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/55cb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا