ورزش

امکان توسعه پایگاه های ورزش همگانی قم به ۱۰۰ پایگاه وجود دارد

رئیس هیات ورزش همگانی استان قم :

رئیس هیات ورزش همگانی استان قم گفت: در صورت همکاری شهرداری قم امکان توسعه تعداد پایگاه های ورزش همگانی قم به ۱۰۰ پایگاه وجود دارد.

به گزارش ندای قم ،اسماعیل زند در گفت و گویی با اشاره به این که هم اکنون ۲۰ پایگاه رسمی ورزش همگانی در شهر قم فعال است اظهار داشت: در حال حاضر به صورت پراکنده در پارک ها و بوستان های شهر، پیاده روی صبحگاهی و عصرگاهی داریم که باید آن را افزایش دهیم و در این زمینه نیازمند همکاری شهرداری هستیم.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم در موضوع اعتبارات همیشه حامی هیات ورزش همگانی بوده و از همه برنامه های برگزار شده این هیات حمایت کرده است.

وی ابراز داشت: در تابستان امسال با تعامل با آموزش و پرورش قم قرار بود تمام اماکن ورزشی تحت اختیار این اداره کل برای ورزش همگانی مورد استفاده قرار گیرد که در این زمینه ۲۵ مکان را احصا کردیم و در نهایت با استقبال خوبی که شد ۱۵ مکان فعال شد و مربیان ورزشی مدارس هم پای کار بودند.

زند تاکید کرد: امسال روی موضوع توسعه کمی پایگاه های ورزش همگانی در استان قم تمرکز داریم و دیگر تمرکز ما توجه به برگزاری برنامه های ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار مانند شهرقائم و شیخ آباد است که تاکنون چند برنامه مخصوص به این مناطق برگزار کرده ایم.

وی گفت: دیگر تمرکز ما امسال روی بچه های کم سن و سال بود تا رشته های مختلف ورزشی را در مناطق کم برخوردار به کودکان بیاموزیم و از ظرفیت پارک های این مناطق نیز استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره های مختلف مناسبتی دیگر برنامه هیات ورزش همگانی در استان قم بود که از جمله برنامه هایی را در هفته سلامت، هفته مبارزه با دخانیات و ‌دهه کرامت برگزار کردیم.

رئیس هیات ورزش همگانی استان قم افزود: در بخش بانوان پنج پارک تخصصی بانوان در قم فعال است که در هر پنج پارک پایگاه ورزش همگانی برای ورزش صبحگاهی و عصر گاهی داریم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/a62d

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا