ورزش

امکانات ورزشی برای تمام رشته ها در شهرستانها و استانها ایجاد شود

خواهران آقایی پدیده های سرسخت آیس هاکی قم؛

فاطمه و هدیه آقایی ورزشکاران آیس هاکی قم در مسابقات آسیایی تایلند توانستند در کنار ملی پوشان کشورمان بدرخشند.

به گزارش ندای قم ، فاطمه و هدیه آقایی ورزشکاران آیس هاکی قم ورزشکاران دهه هشتادی سرسختی هستند که از سال 89 با ورزش تکواندو و اسکیت پا به عرصه ورزش گذاشتند.

خواهران آقایی ورود حرفه ای به ورزش را از سال 93 آغاز و در همان سال در مسابقات چند ایستگاهی موفق به کسب جایگاه برتر شدند.

پس از آن که سال 95 تیم هاکی در قم تشکیل می شود، خواهران آقایی به سمت این ورزش رفته و سابقه حضور در لیگ برتر را برای خود رقم می زنند و در ادامه خواهران آقایی سال 98 به تیم ملی دعوت می شوند و فضای ورزش حرفه ای خود را قوت می بخشند.

در حاشیه این گفت و گو فاطمه آقایی می گوید: خواهرم هدیه در پست دفاع بازی میکند و من در پست حمله فعالم که این موجب شده است تا به ورزش هم کمک کنیم و موجب رشد یکدیگر بشویم.

هدیه آقایی ادامه داد: در راه پیش رو ثابت کردن خودمان سخت بود و در این راه باید بسیار تلاش میکردیم برای اثبات خودمان چرا که بنده جوان ترین عضو تیم ملی بودم.

این دو خواهر عمده مشکل خود را رفت و آمد به تهران دانسته و در این راه خانواده شان حتی به فکر رفتن بچه ها به تهران افتاده اند که در نهایت با انتقال موقت محل کار مادر بچه ها به تهران آنان توانستند در شرایط اردوی تیم ملی حاضر شوند.

خواهران آقایی در پاسخ به سوال درس یا ورزش پاسخ دادند: شاید ادامه ورزش در رشته ما در قم خیلی سخت باشد ولی فردی مثل ما زمانی می تواند به موفقیت برسد که ورزش و درس را همزمان و در کنار هم دنبال کند.

هدیه آقایی در بخش دیگری از سخنان خود می گوید: چون از الان در محیط های گروهی و تیمی هستیم قطعا در آینده موفقیت های بیشتر و بهتری خواهیم داشت.

این دو خواهر در صحبت هایی مشترک اذعان کردند: پدر و مادر ما در این راه و مسیر زحمت های زیادی برایمان کشیدند و الان پدرم در قم هسستند و ما مجبور به اسکان در تهران هستیم.

خواهران آقایی در پایان گفتند: تنها توقع ما تهیه امکانات ورزشی در سطح شهرستان ها و استان ها می باشد تا ورزشکاران شهرستانی هم بتوانند در این ورزش ظهور و بروز خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ul20

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا