ورزش

اعزام 2 فرنگی کار قمی به مسابقات کرواسی

رئیس هیات کشتی استان قم خبرداد:

رئیس هیات کشتی استان قم گفت: ۲ فرنگی کار این استان از سوی فدراسیون کشتی برای حضور در تورنمنت بین المللی کشور کرواسی برگزیده شدند.

هادی علیایی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: محمدمهدی جواهری و امیرعبدی به ترتیب در اوزان ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم در قالب تیم ملی به مسابقات کرواسی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسابقات بین المللی کرواسی اولین رویداد موثر در رنکینگ سال ۲۰۲۳ کشتی جهان است گفت: این مسابقات از ۱۲ تا ۱۶ بهمن امسال در زاگرب پایتخت کشور کرواسی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین عملکرد ۲ کشتی گیر اعزامی قم گفت: عبدی تیرماه امسال در جام ساساری کشور ایتالیا شرکت کرد و به مدال طلا دست یافت ضمن این که در مرداد سالجاری نیز در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید.

علیایی ادامه داد: امیر عبدی شهریورماه نیز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت کرد و به مدال برنز دست یافت و این مدال را در مهرماه و مسابقات امیدهای جهان تکرار کرد ضمن این که وی درآبان ماه سالجاری با تیم ملی، فاتح سکوی نخست رقابت‌های جام جهانی در کشور آذربایجان شد.

وی بیان کرد: جواهری نیز در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور که اوایل دی ماه در تهران برگزار شد به نشان طلا دست یافت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rsep

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا