ورزشویژه

استادیوم یادگارامام (ره ) قم در برزخ !

ظرفیتی که قدر آن را نمی دانیم؟

ندای قم / رضا ملکی ؛ به روزهای درخشانی می اندیشم که تیم صبایی بود و استادیوم زیبا و مطرحی به نام یادگار امام (ره) که با چمن عالی و امکانات خوبش جز استادیوم های آبرومند در کشور محسوب می شدو باعث شده بود که نام شهر مقدس قم در میان اهالی برجسته فوتبالی کشور همواره با احترام برده شود .
چند سالی ازآن روزها گذشت ،صبا رفت واستادیوم زیبای شه ما یتیم شد دیگر نه صدایی از سکوها شنیده شد و نه توپی روی چمن مخملی آن که با دستان توانای توحید محمدی جان گرفته بود روان بود.
سکوتی محض که بعضا با تشکیل مدرسه فوتبالی و حضور بانوان گرانقدردومیدانی درپیست شکسته می شد این استادیوم به بخش خصوصی با مبلغ بسیار کم اجاره داده شد تا هم به زمین چمن برسد و هم دستی به سر روی استادیوم بکشد.
تصاویر ارسالی از زمین چمن تورهای پاره و دیگر مشکلات فراروی این استادیوم حال دلمان را بد کرد میدانیم که مدیران ارشد ورزش قم به هیچ وجه وضعیت اینگونه را نمی پسندند آنها مسئول حفاظت از اموال دولت هستند.
می دانید در حال حاضر برای ساخت چنین ورزشگاهی چند هزار میلیارد بایستی هزینه کرد پس اگر دلمان برای بیت المال می سوزد چاره درد کنید هیئت فوتبال از نداشتن زمین می نالد چه اشکالی دارد با ترمیم چمن آن ، بازیها دراین استادیوم برگزار گردد.
جوش و خروش ورزش را در این مکان آبرومند راه اندازی کنید شور و نشاط را به آن تزریق نمایید فردا در پیشگاه حضرت حق مسئول خواهیم بود ،اگر میشود کاری کرد هر چه زودتر انجام گیرد .
سپاسگزار عزیزانی خواهیم بود که با انعکاس این گزارش حال دلشان منقلب گردد و به فکر چاره باشند باور بفرمایید ما در کنار شماییم فقط دلمان می سوزد که امکانات داریم ولی قدر آن را نمی دانیم دارد به قهقرا می رود دست بجنبانید که فردا خیلی دیراست.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/fv12

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا