ورزشویژه

استادیوم شهید حیدریان قم و معضل بزرگی به نام نور!

آقایان مسئول لطفا به فکر باشید؛

ندای قم / رضا ملکی ؛مشکلات عدیده ای که پیرامون تنها استادیوم مطرح فوتبالی شهرمان را گرفته باعث شده تا اهالی فوتبال همواره نگران وضعیت استادیوم شهید حیدریان باشند.
از نبود یک سرویس بهداشتی مناسب و آبرومند گرفته تا سرقت موتورسیکلتها و نبود نور کافی درتایم شب که همراه با تمرین نوگلان دوست داشتنی مدارس فوتبال و تیمهای حال حاضر در رقابتهای فوتبالی می باشد.
از بیرون ورزشگاه که بنگری چند پروژکتور را روی دکل ها می بینی که ضعیف و نالان مشغول به نور افشانی فضای مستطیل سبز هستند که عدد آنها ب 100 پروژکتور هم نمی رسد.
خانواده های نوگلان مدارس فوتبال همیشه از این امر شکایت داشته اند در زمان مدیریت آقای رشیدی مدتها به همین شکل سپری شد وحالا که نوبت به آقای قریشی مدیر جدید مستطیل سبز ورزشگاه رسیده او هم نالان و مایوس از عدم همراهی مسئولان اداره کل درجهت همکاری با وی در نصب پروژکتورهای جدید هستند.
درکنفرانس مطبوعاتی سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان قم که در دهه فجر برگزار گردید نوید نصب پروژکتورهای جدید با نوردهی عالی به خبرنگاران داده شد اما با گذشت یکماه از این کنفرانس هنوز اقدامی اساسی در جهت برطرف کردن این معضل بزرگ نشده است بر روی هرکدام از دکل ها ه 4 پروژکتور جدید نصب گردیده ولی معضل کمبود نور همچنان باقی است.
کلاسهای آموزشی درتایم شب که اغلب دروازه بانان درون چارچوب دروازه حرکات تمرینی و تاکتیکهای شوت به سمت دروازه را تجربه می کنند همگی از عدم دید کافی و ندیدن توپ بدلیل تاریکی نالان هستند و ماهم براساس وظیفه می نویسیم تا شاید تلنگری باشد و آقایان به فکر رفع این معضل باشند.
زمین چمنی که ماهیانه 91 میلیون اجاره و عایدی آن به حساب ورزش قم واریز می شود می توان از محل این درآمد مشکلات بزرگ این استادیوم را رفع کرد و این امر همت مسئولان و ترزیق اعتبار را می طلبد که امیدواریم این معضل بزرگ بزودی رفع و چشمان فوتبالیهای شایسته قمی از تاریکی به روشنائی سوق داده شود.در انتظار تصمیم مناسب مسئولان در برطرف کردن این مشکل بزرگ خواهیم ماند به امید آن روز.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/bnaq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا