ورزش

آناصنعت قم مغلوب ایرالکو اراک شد

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور ؛

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم برابر ایرالکو اراک با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

به گزارش ندای قم، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه دو تیم آناصنعت قم و ایرالکو اراک در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که این رقابت پایاپای با نتیجه دو بر یک به نفع تیم آرامی به پایان رسید.

آناصنعت قم در دقایق ابتدایی این بازی گل برتری خود را توسط امیرحمزه صدیق زاده به ثمر رساند و نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم ایرالکو اراک، با زدن دو گل توسط محمدرضا محبی امیرحسینی و دانیال گیویلی توانست این بازی را به سود خود به پایان برساند.

دو هزار نفر از تماشاگران قمی این بازی را در ورزشگاه شهید حیدریان تماشا کردند.

در حال حاضر آناصنعت قم با ۲۷ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و ایرالکو اراک نیز با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

سرمربی آنا صنعت قم: تیم آناصنعت حال و روز خوشی ندارد

سرمربی تیم آناصنعت قم با بیان اینکه تیم ما حال و روز خوبی ندارد افزود: یک ماه و نیم است که برای پرداخت قراردادهای بازیکنان وعده و وعید داده می شود اما اتفاقی رخ نمی دهد.

حسین صبوری عصر جمعه پس از شکست آناصنعت برابر ایرالکو اراک گفت: این بازی نزدیک و سخت بود و ما خیلی زود به گل رسیدیم و البته موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد.

سرمربی تیم آناصنعت قم افزود: نیمه دوم، بازی نزدیک تر شد و تعداد موقعیت هایی که از دست دادیم دو رقمی بود و امروز بدشناسی آوردیم و گل نزدیم و تیم حریف هم به این پیروزی نیاز داشتند.

وی با بیان اینکه تیم ما حال و روز خوبی ندارد افزود: یک ماه و نیم است که برای پرداخت قراردادهای بازیکنان وعده و وعید داده می شود اما اتفاقی رخ نمی دهد.

صبوری اضافه کرد: ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان مانده و آینده مشخصی برای این امر متصور نیستیم و ما یک توانی داریم و خانواده های بازیکنان نیز به امیدی در این تیم حضور دارند.

سرمربی تیم آناصنعت قم عنوان کرد: بازیکنان ما با همه وجود تمرین می کنند و اما دریافتی ندارند و مشخص نیست چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

سرمربی تیم آناصنعت قم ادامه داد: مدیران تیم باید به تعهدات خود عمل کنند و این تیم برای مردم این شهر است که به امیدی به ورزشگاه می آیند و امروز هم ناراحت ورزشگاه را ترک کردند.

صبوری اضافه کرد: شرایط ما بسیار سخت است و تمرینات خوبی نداریم و بازی بعد نیز بیرون از خانه است و این تیم نیازمند حمایت است چرا که بهترین تیم ورزشی گروهی استان این تیم لیگ برتری است که اگر کسی کاری از دستش بر می آیند باید انجام دهد.

وی تاکید کرد: وقتی مدیران باشگاه تعهدی می دهند باید به وعده های خود عمل کنند چرا که بازیکنان و کادر فنی با این تعهدات وارد این عرصه شدند.

مربی تیم ایرالکو اراک:داشتن آنالیز خوب موجب پیروزی تیم ما شد

مربی تیم ایرالکو اراک نیز گفت:آنالیز خوبی از تیم آناصنعت داشتیم و بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند و در نهایت با پیروزی این رقابت را به پایان رسانیدیم.

مجید رییسی عصر جمعه پس از برد تیمش برابر آناصنعت قم در جمع خبرنگاران گفت: بازی زیبایی بود و دو تیم بازی نابی را به نمایش گذاشتند و تماشاگران هم بازی خوبی را نظاره کردند.

مربی تیم ایرالکو اراک افزود: تیم قم چندین هفته است که در دور برد قرار دارد و ما هم برای این بازی برنامه داشته و آنالیز خوبی از تیم آناصنعت داشتیم و بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند و در نهایت با پیروزی این رقابت را به پایان رسانیدیم.

رییسی ادامه داد: بیشتر بازی دست ما بود و ما در همه بازی‌ها همینگونه بازی می‌کنیم و با توجه به اینکه اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم ممکن است اشتباهاتی داشته باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ae3q

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا