ورزش

آقایان مسئول همه چیز پول نیست؟!

به بهانه عدم پخش زنده مسابقه آنا صنعت و نماینده ساری؛

جعفر عابدی ، پیشکسوت فوتبال ورسانه ؛ سید محمد شرافتی مدیر عامل باشگاه اناصنعت در مصاحبه ای اعلام کرد که از این پس هزینه ای بابت پخش مسابقات فوتسال لیگ برتر پرداخت نخواهد کرد.
این موضع گیری صریح مدیر عامل باشگاه آنا صنعت در حالی صورت گرفت که سیمای مرکز قم در اقدامی غیر حرفه ای بازی آنا صنعت مقابل نماینده ساری را به دلیل تاخیر در پرداخت هزینه پخش روی آنتن نبرد.
این حرکت دور از انصاف صدا وسیما نوعی دهن کجی به جامعه بزرگ فوتسال بود.
وچنین رفتارهایی باعث بی اعتمادی مردم و بی انگیزگی بخش خصوصی می گردد.
در طول این سال‌ها که بنده بعنوان خبرنگار فعالیت میکنم به غیر از چند مورد،ّاساس فعالیت صدا وسیما در پخش زنده مسابقات روی محور پول می چرخید وبس.
آنها گویا رسالت خودرا درقبال جوانان و مردم این شهر فراموش کردند وآیا هر باشگاهي ویا تیمی که پول بدهدمورد توجه رسانه ملی( که با بودجه دولتی اداره میشود )قرار می گیرد.
سوال من این است آقایانی که در صدا وسیمای مرکز قم بر صندلی ریاست تکیه زده اید مثلا چه اتفاقی می افتاد اگر ۱۵ میلیون به جیب صدا وسیما نمی رفت؟ آیل سازمان صدا وسیما ورشکست میشد؟
آیا بهتر نبود بازی را پخش می کردید و به مردم می گفتید علیرغم عدم پرداخت هزینه به احترام مردم عزیز قم بازی را زنده پخش کردیم….چقدر این حرکت صدا وسیما زیبا و ارزشمند می شد ومدیران باشگاه هم با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه می‌دادند نه اینکه مقابل صدا وسیما موضع گیری کنند..
ماهم به این مساله واقف هستیم که بودجه صدا وسیما محدود است ویکی از آیتم های در آمد زایی پخش زنده مسابقات می باشد ولی حرف من این است که اقایان همه چیز پول نیست.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jrnf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا