ورزشویژه

آقایان مسئول به فکرنماینده فوتسال قم باشید!

خرید بازیکن وتزریق منابع مالی چاره درد فردوس قم ؛

ندای ایمان /گزارش /  رضا ملکی :

جوش وخروش وحمایت همه جانبه دوستداران فهیم فوتسالی قم را در ورزشگاه شهید حیدریان دیدم.آهنگ طبلی که نواخته میشد وتشویق بی امان دوستداران فردوس که در فضای استادیوم 2000 نفری شهید حیدریان شنیده میشد.

وضعیت دوتیم فردوس قم ونماینده فوتسال سیرجان مورد ارزیابی قراردادم .امکانات تیم مقابل را دیدم وآگاه شدم که چندین وچند میلیارد صرف حضور این تیم شده است.قرارداد بازیکنان آنها  قابل مقایسه با غیور مردان قمی نمی باشد.پس تا اینجای کار از تیم مقابل عقب هستیم،بچه های دوست داشتنی فردوس به میدان می آیند.تشویق بی امان تماشاگران به آنان روحیه میدهد.وحید غیاثی مربی جوان وکاربلد این تیم تمام نکات فنی را به بچه ها گوشزد می نماید.

مسعودی مدیر تیم با تعصب مثال زدنی لحظه ای روی نیمکت نمی نشیند.مهندس قلی زاده  مدیرعامل  تیم یک لحظه آرام وقرار ندارد.حملات قمیها روی دروازه سیرجان با درخشش دوازه بان حریفبی نتیجه می ماند.اینجاست که قانون فوتبالی اگر گل نزنی گل میخوری به اجرا درمی آید.

درمیان بهت حاضران یک توپ ساده از بالای سر دروازه بان فردوس درون دروازه می لغزد.تابلو نتیجه یک بر صفر را نشان میدهد تا دوتیم باهمین نتیجه به رختکن بروند.با شروع نیمه دوم قمیها یکپارچه حمله شدند،دروازه بان حریف یک تنه درمقابل آماج حملات سرخپوشان قمی ایستادگی کرد ومیشود گفت که شش فرصت مسلم گلزنی را از قمیها گرفت.

یک اشتباه مهلک از خط دفاعی فردوس وگشوده شدن دروازه این تیم برای بار دوم آب سردی بود که جوش وخروش قمیها را برای زدن گل تساوی خاموش کرد.از اینجا به بعد سیرجانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند وبارها با دروازه بان خوب قم تک به تک شدند که امتیاز برجسته دروازه بان قم مهار توپهای تک به تک بود که می توان  نمره قبولی دراین بازی به او داد.

تک گل قمیها که توسط قلندری جوان زده شد در مقابل دوگل میهمان درپایان نتیجه 4 بر1 را برای سیرجانی ها دربرداشت تاکابوس شکست برای قمیها درادامه بازیها همراه باشد.اما توصیه ما به مسئولان عزیز درخصوص حمایت از این تیم است.فردوس به خرید بازیکن نیاز دارد.فردوس به تزریق منابع مالی که میتواند روح وجسم بازیکن را شارژنماید نیاز دارد. امکانات  لازم را برای این تیم فراهم آورید.

چه انتظاری دارید که فردوس این هفته در اصفهان مقابل تیم چند میلیاردی گیتی پسند بتواند با امتیاز از اصفهان خارج شود.به اندازه حمایتی که از این تیم می شود انتظار داشته باشید.پس منتظر لطف وبزرگی مسئولان عزیز خواهیم نشست.زیرا اگر چنین نشود فردوس چون طفل یتیمی خواهد بود که در سراشیبی سقوط اعتبار فوتسال قم را زیر سوال ببرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/51vz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا