ورزش

آغاز تمرینات تیم فوتسال بانک ملی قم

بابلسر میعادگاه پیکارهای فوتسال کشوری بانک ملی؛

ندای قم / رضا ملکی ؛تیم فوتسال بانک ملی قم جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی کشور دربابلسر استارت تمرینات خود را در مجموعه ورزشی بانک ملی آغاز نمود.
الله وردی محمدی چهره شاخص فوتبال قم که سکان هدایت این تیم را به عهده دارد با شروع فصل جدید تمرینات کارکنان بانک ملی به خبرنگار ایمان گفت برآن شدیم که درسال جدید حضوری مقتدرانه در مسابقات کشوری داشته باشیم.
وی افزود :این بار با بهره گیری از دانش فنی و بدنسازی استاد حسین گنجیان درصدد هستیم که بدن بچه هارا به مرز ایده آل برسانیم چون درسالهای گذشته تنها چیزی که بچه ها را در رنج قرار می داد توان بدنی بود که آنها را تا مراحل حذفی بالا می آورد اما با کم شدن قوای جسمی هربار با حذف از مسابقات به قم باز می گشتیم.
الله وردی محمدی ،نگاه مدیران ارشد بانک ملی به مقوله ورزش را بسیار خوب توصیف کرد و اینکه مجموعه وزین ورزشی بانک ملی که در ابتدای مسیرپردیسان دراختیار کارکنان و فرزندان برومند این عزیزان قرار گرفته و می تواند در بسیاری از رشته های مختلف نیز به مردم شریف قم سرویس دهد را از جمله حرکتهای مثبت مدیران شایسته بانک در ساختن این مجموعه ورزشی دانست.
مسابقات کشوری کارکنان بانک ملی سراسر کشور از آبانماه سالجاری در بابلسر شروع خواهد شد و از هم اینک میتوان تیم بانک ملی قم را جزء گزینه های بالا رفتن از سکوهای سه گانه قهرمانی قلمداد کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/z1nz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا