ورزشویژه

آرزو دارم بار دیگردوران اوج فوتبال قم تکرارشود

حسین رنجبرپیشکسوت با اخلاق و دوست داشتنی فوتبال قم؛

ندای قم / گفت و گو /رضا ملکی؛68 سال عمر از پروردگار یگانه گرفته است.عاشق است و مستطیل سبز در طول سالها با او خاطرات فراوانی دارد، درد کشیده و زحمتکش است.
تمام سالهای عمر خود را با شرافت گذرانده و همه تلاش اش براین بوده که لقمه نانی حلال در سفره خانواده اش ببرد.زاده تهران است و از سن جوانی به قم آمده است.حسین رنجبر نامی آشنا برای اهالی فهیم فوتبالی قم می باشد.
درکنارش می نشینم درحالی که تمام مو و محاسن او سپید شده است.خوشحال است از اینکه به یادش بودیم چون در طول حضور ورزشی 50 ساله هیچگاه هیچکس از او یادی نکرده است.
اومی گوید در جوانی بازیکن خوبی بودم درتهران زمین نظام آباد تمرینات استقلال تهران را می رفتم اما پارتی نداشتم.درتمام پست ها بازی می کردم وقتی توجهی در پایتخت به من نشد به قم آمدیم.
سالها در تیمهای استقلال و هنگ بازی کردم حضورم در فوتبال و بازی کردن به 30 سال حضوری عاشقانه می رسد افتخار جانبازی در جنگ را دارم.درورزشگاههای تختی، شهید حیدریان،7 تیر و جانبازان بعنوان مدیر در استخدام اداره کل ورزش و جوانان قم بودم.
عاشق ودلسوخته فوتبال بودم که هرجا که توپ گرد دیده می شد من هم در آن حضور داشتم.رنجبر می گوید در گذشته رفاقتها بسیار بود همه یکرنگ بودند و درکنار هم کیف می کردیم.پولی در بساط نبود اما عشق بود همه تیمها با پول بازیکنان اداره می شدند و نمودار و بازدهی آنها در مستطیل سبز عالی بود.
یاد بازیهای سال 60 دراستادیوم تختی به خیر که برای یک بازی معمولی تمام استادیوم پر می شد به نظرمن آن ایام دوران اوج فوتبال قم بود و فوتبالیست های بزرگی در قم بودند که اگر الان فوتبال بازی می کردند می توانستند در بهترین تیم های لیگ برتر بازی کنند حتی برخی شایستگی حضور در تیم ملی را نیز داشتند. اما حالا ببینید که چه به روزگار فوتبالی قم آمده است هیچ نداریم و تیمداری در شرایط حاضر دیوانگی است امیدوارم باردیگر در سایه همدلی و رفاقت شاهد اوج گیری و تکراری روز های اوج فوتبال قم باشیم.
وی می گوید قدردان زحمات همسر فداکارم هستم که در طول زندگی با بنده با سختی ها و خوشی ها و ناخوشی ها ساخته و همیشه همراه و پشتیبان من بوده است همچنین دو پسر ویک دختر دارم که همه از آنها رضایت دارم. ازاینکه جنابعالی بعنوان یک پیشکسوت ورزش و رسانه وهمچنین مجموعه مدیریت روزنامه ایمان که به سرکشی وگفت وگو با پیشکسوتان ورزش قم اهمیت میدهید کمال تشکر و قدردانی را دارم .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/88l7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا