ورزش

گردهمایی باشکوه روشندلان غیورقمی درتالار امیران

همزمان با روز جهانی عصای سفید برگزارشد؛

ندای قم / گزارش /رضا ملکی؛ وجودشان پرازمهر و محبت و یکدلی است نور نگاهشان از قلب مهربانشان جلوه‌ای زیبا دارد. پاک و زلال و یکدست در کنارشان احساس شادی، غرور و عزت می‌نماییم.
فرزندان مهربان سرزمین مقدس قم که با نام والای خانم فاطمه معصومه ( س)جلوه‌ای خاص در جهان اسلام دارد.در گردهمایی باشکوه خود در تالار امیران لحظات زیبایی را برای ورزش قم خلق و به یادگار گذاشتند.
۳۵۰ نابینا و کم بینا آمده بودند تا بگویند ما هستیم ،نفس می‌کشیم و با وجود مشکلی که به ظاهر داریم شجاعانه در صحنه ورزش حاضریم و در کنار رقابتی با شکوه با یکدیگر مهربانی با هم را تعریف می‌نماییم.
همه آمده بودند از استاندار گرفته تا آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم تا ذوالنور نماینده مجلس، میره‌ای مدیرکل بهزیستی و سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان آنها آمده بودند تا ببینند فرزندان پاک استان مقدس قم چگونه در کنارهم و با وحدت و یگانگی و دوستی مسیر پر عشق خود را در زندگی ادامه می‌دهند.
مظلومی ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان، حبیب آذریار و محمد شرافتی خیرین ورزشی نیز در جمع حضور داشتند تا ببینند عزیزان نابینا و کم بینای قمی تنها انتظارشان داشتن یک سالن اختصاصی ورزشی است.
مهدی رضایی رئیس جدید و پرتلاش هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم که خدماتش در زمان کوتاه فرماندهی این عزی بسیار برجسته و نمایان بوده دغدغه بزرگ ورزشکاران را داشتن یک سالن اختصاصی عنوان کرد و گفت :مخارج بسیار رفت و آمد ورزشکاران نابینا جهت تمرین به سالن ،معضل بزرگی است و می‌بایست به آن رسیدگی شود.
در اینجا خطاب به عزیزان مسئول می‌نویسم که اگر باقی الصالحاتی برای خود در دنیای کنونی و آخرت می‌خواهید ذخیره نمایید نگاه به شاد نمودن دل این عزیزان است .آنها با دلشان زنده هستند و زیبایی‌های دنیای فانی را با روح وجان خودحس می‌کنند مطالبه این عزیزان داشتن سالن اختصاص است آن را برای اآنها فراهم آورید آنوقت خواهید دید که مسیر بهشت را طی کرده‌اید .زیباترین خدمت مسئولان در کل جامعه ورزشی نخست به این عزیزان اختصاص دارد که امیدواریم با نگاه خوب مسئولان این خدمات انجام پذیرد .
مهدی رضایی و همکاران عزیزش درهیئت نابینایان وکم ببینایان استانقم را مورد ستایش قرار می‌دهیم که آمده‌اند خدمت نمایند و از این خدمت لذت ببرند.
مجری مراسم استاد هادی علیایی به زیبایی هرچه تمام‌تر اداره این اجتماع باشکوه را مدیریت کرد که در همین جا یک خسته نباشید جانانه به او می‌گوییم در پایان هدایای ارزشمندی به خیرین ورزشی استان قم و ورزشکاران مدال آور روشندلان عزیز با دستان گرم مسئولان حاضر در مراسم اهدا گردید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ch6i

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا