ورزش

کواما با شایستگی به مقام قهرمانی رسید

پایان رقابتهای فوتبال جام حذفی استان قم؛

ندای قم / گزارش / رضا ملکی
گامهای استوار جوانان برومند قمی این بار در مستطیل سبز راستادیوم شهید حیدریان آهنگی دلپذیر داشت. باتوجه به شرایط موجود واینکه تعداد تیمهای آماده در رقابتهای حذفی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد سه تیم عقاب،کواما وایرانجوان با هم به رقابت پرداختند.
دربازی اول ایرانجوان وکواما طبق قرعه به مصاف هم رفتند،که درضیافت پنالتی ها این تیم کواما بود که از سد تیم خوب ایرانجوان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت .
بازی نهائی بین تیمهای عقاب وکواما دربعداز شهر گرم شهر قم برگزارشد و نیرد 120 دقیقه ای این دو تیم نتیجه ای در برنداشت مصاف نفس گیر یاران دوتیم نتیجه ای دربر نداشت تا پنالتی سرنوشت قهرمان را مشخص نماید.حسین رضائی یکتا دروازه بان خوب کواما اولین ضربه پنالتی عقابیها را گرفت تا همین مورد باعث قهرمانی کواما دراین مسابقات گردد.
باتوجه به بضاعت اندک مالی تیمهای حال حاضر دررقابتهای فوتبال قم مجموعه توانمند کواما که درقالب مدرسه فوتبال،استعدادیابی،ومعرفی استعدادهای برتر به فوتبال کشور درحال فعالیت است باعث شده تا فوتبال قم از داشتن این مجموعه دلپذیر بهره مند گردد.
کواما نام قدیم شهر مقدس قم است واحمدی مدیر پرتوان این مجموعه در کنار مدیریت ، مربیگیری این تیم را نیز برعهده دارد و درصدد است تا با بهره گیری از نیروهای کاردان فوتبال قم بتواند تیم کواما را به رده های بالای فوتبال درقم وکشور برساند.
رضائی یکتا،زندیه اقبالی،حیدری،بیگدلی،نافع،انور،خدابنده لو،تبریزی،احمدی،یونسی،مرادیان،رضائی،ذاکری،اصغری،بیگدلی،مرادی،صادقی یکتا واقبالی با سرپرستی وحید نجاری،سرمربیگری حسین احمدی ومربیگری میلاد موسی زاده توانستند با شایستگی برسکوی اول این رقابتها بایستند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/dy1v

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا