ورزش

کسب مدال طلاتوسط کاراته کای قمی از آوردگاه تاشکند

درادامه روند موفقیت های محمود نعمتی ؛

ندای قم/ گزارش رضا ملکی ؛چندی است از کاراته ورزش پرافتخار قمیها در سطح المپیک،جهان و آسیا مدالی دشت نکرده بود که رنگ طلا داشته باشد اما این بار در تاشکند ازبکستان دلاور شایسته قمی محمود نعمتی مسیر شکوفائی خود را در دو سال گذشته تکمیل کرد و بعد از کسب مدالهای متعدد در تورنمنتهای مختلف داخلی وخارجی این بار توانست با شایستگی طلای ناب قهرمانی کاراته آسیا را برای گردن ستبر خود بیاویزد تا خوشحالی زاید واصفی اردوی تیم ملی کاراته ومردم فهیم قم را فرا گیرد.

محمود نعمتی شاگرد خلف مربی خوب وبا دانش به نام استاد سید علی خلیلی است که در دو سال گذشته به همراه  برادر خود در هر مسابقه و آوردگاهی که بوده اند با دست پر به شهر مقدس قم بازگشته و افتخار آفرین ظاهر شده اند.

محمود نعمتی در وزن 84+ مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی امید با قرعه استراحت در گام اول روبرو شد.

پیروزی مقتدرانه 7 بر صفر مقابل حریف اندونزی او را به نیمه نهائی مسابقات برد.

حریف قدردر پیکار دوم با نعمتی چاره ای جز شکست 6 بر صفر نداشت تا محمود با این پیروزی به دیدار فینال این رقابتها برسد.

آناریکو حریف قدر قزاقستانی در پیکار نهائی مقابل محمود نعمتی ایستاد تا در پایان مبارزه خود حتی نتواند یک امتیاز از دلاور مرد قمی بگیرد و با باخت در این مسابقه به مدال نقره بسنده کرد.

تبریک ویژه به اهالی فهیم کاراته قم،هیئت کاراته استان قم و مربی کوشا و ارزنده محمود نعمتی استاد سید علی خلیلی که حق بزرگی بر گردن قهرمان ارزنده ما دارد.

از اینجای کار می بایستی نگاه مسئولانی به او باشد فراهم کردن  شرایط خوب زندگی و نداشتن دغدغه می تواند سالها قهرمانیهای متعدد را برای محمود نعمتی در آسیا جهان و المپیک در بر داشته باشد.

ما اینجا نوشتیم تا مسئولان بدانند که در مقابل قهرمانان شهرشان مسئول هستند.نگاهشان تنها به یک تجیل و چند سکه به مربی و قهرمان خلاصه نگردد.

مسئولیت شما بسیار بالاست آقایان لطفا به فکر قهرمانان شهرتان باشید آنها را رها نکنید و در تامین زندگی و آینده آنها دخلیل باشید همین و بس.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3eyq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا