ورزش

پیمان نظری پرچم دار افتخار برای کاراته قم شد

برترین روابط عمومی کاراته ایران از آن قمیها شد؛

ایمان / رضاملکی
بالندگی وارتقا سطح کیفی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی هر کشور بر مبنای اطلاع رسانی درست وخلق جامعه ای سالم بر مبنای همیاری گسترده میباشد و در این راستا نقش روابط عمومی های در جای جای میهن اسلامی میتواند تاثیر گذار و سازنده باشد .
به گزارش ندای قم ،ورزش نیز در راستای این حرکت ارزشی نقش بسیار زیادی در شادابی و نشاط جامعه داشته و آگاهی رسانی در سطح فدراسیونها وهیئت های ورزشی در سطح برجسته ی روابط عمومی های خود میتواند نقشی ماندگار در توسعه ورزش کشور داشته باشد .
با بررسی های انجام گرفته در سطح فدراسیون کاراته و آنالیز فعالیتهای روابط عمومی های هیئتهای کاراته استانها این استان قم بود که گوی سبقت را از سایر رقبا گرفت تا با شایستگی بعنوان برترین روابط عمومی کاراته کشور معرفی گردد .
تلاشهای سازنده و خستگی ناپذیر پیمان نظری جوان که به عنوان خادم کاراته مسئولیت روابط عمومی کاراته قم را پذیرفته بود شایان این ادعاست که با تلاش و عشق و کوششی وافرمی توانیم همیشه بر قله افتخار باشیم و افتخار آفرینی کنیم .
در کارنامه ی کاری پیمان نظری مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی برق،مدالهای نقره مسابقات بین المللی گرجستان وکاپ جهانی ارمنستان و کسب مدالهای رنگارنگ در میادینی مختلف داخلی و بین المللی دیده میشود .
وی سابقه حضور در سوپر لیگ کاراته کشور را در سال 91داشته ودارای کمربند مشکی دان 5و مدرک مربی گری درجه یک کاراته میباشد .
تجربه مربی گری درباشگاه آوای رزم و پاس نبی از جمله افتخارات وی محسوب میشود و در مسیر روابط عمومی نیز مسئولیت روابط عمومی انجمن نسل سومی های انقلابی مسلمان،مدیر نمونه باشگاههای ورزشی استان،جوان نمونه و نخبه شرکت توزیع و برق استان قم نیز از جمله فعالیتهای شایان ذکر این جوان مستعد و دوست داشتنی میباشد .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/d9v3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا