ورزش

پایان ترم آکادمی فوتبال مشعل و هلال احمرقم

کوچولوها نمره قبولی گرفتند؛

ندای قم .گزارش / رضا ملکی

آکادمی فوتبال مشعل و هلال احمر به پایان مسیر اولیه آموزش کوچولوهای دوست داشتنی خود رسید و 200 نوگل عاشق به توپ گرد در سالن مجموعه هلال احمر گرد هم آمدند تا پایانی دلپذیر را درکنار هم جشن بگیرند.اجتماع باشکوه نوگلان و خانواده های آنها درکنار برنامه تجلیل از مربیان و نوگلان از جمله نکات مثبت این دیدار دورهمی لذت بخش بود.

برنامه با صوت دلپذیر استاد مهدی اردستانی از فوتبالیستهای قدیمی و از داوران برجسته فوتبال قم بانوای ملکوتی آیات قرآن کریم آغاز شد. سپس رضا ملکی مجری مراسم از استاد سید جواد حسینی بزرگ فوتبال قم و رئیس آکادمی هلال و مشعل خواست تا اهداف پایانی این آکادمی را جهت فرزندان خانواده های حاضر در مراسم بیان کند.

استاد عباس رحمانی مدیر مجموعه وزین آکادمی نیز به ایراد سخن پرداخت و اخلاق و ویژه گیهای تحصیلی درکنار آموزش فوتبال را از جمله اهداف اصلی این آکادمی بیان نمود.دستور کاری مراسم اهداء لوح گواهی حضور در کلاسهای آکادمی به 200 تن از نوگلان در دستور کار پایانی این مراسم قرار گرفت تا حضور کهن کسوتان بزرگی چون استاد محسن هاشمی،صفری،رفیعی پور و ارسالان مهاجری در پایان این مراسم به اعتبار این اجتماع باشکوه بیفزاید.

گفتنی است در این مراسم آکادمی مشعل از سوی هیئت فوتبال بعنوان آکادمی برتر فوتبال قم معرفی و تجلیل شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8xix

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا