ورزش

هیات‌های ورزشی به‌دنبال ارائه تقویم ورزشی پویا و هدفمند باشند

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم :

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: هیات‌های ورزشی تابعه به‌دنبال ارائه تقویم ورزشی پویا و هدفمند در سال ۱۴۰۲ باشند.
به گزارش ندای قم ،محمد علی‌مردانی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسات اختصاصی و پی‌درپی با هیات‌های ورزشی استان قم، طی سخنانی بیان کرد: بعد از پایان تعطیلات نوروزی همه هیات‌های‌ ورزشی فراخوانده شدند تا تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ را به ما ارائه دهند. طی هفته‌های گذشته با برخی هیات‌ها جلساتی را داشتیم و این نشست‌ها در اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات این است که ضعف‌های موجود در ورزش به‌ویژه هیات‌های ورزشی استان قم برطرف شود تا سال جاری برای ورزش قم سالی شکوفا و ماندگار باشد.
معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تاکیدی که ما در جلسات با روسای هیات‌های ورزشی داشتیم این بود که هیات‌ها به دنبال طراحی و ارائه تقویم پویا و هدفمند باشند.
وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ سالی مهم نه‌تنها برای ورزش قم بلکه برای کشور محسوب می‌شود، ورزشکاران ما باید به‌دنبال کسب سهمیه‌های المپیک پاریس باشند. همچنین ما در سال جاری شاهد برگزاری مسابقات آسیایی هانگژو خواهیم بود.
علی‌مردانی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا بیشترین سهمیه و حضور را با تلاش هیات‌های ورزشی، ورزشکاران، مربیان استان قم در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو داشته باشیم تا افتخارات مهمی را برای ورزش کشور علی‌الخصوص استانمان کسب کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/erp8

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا