ورزش

هفته چهارم باتساوی مدعیان پایان یافت

نگاهی تحلیلی به لیگ برتر فوتبال قم ؛

گزارش / رضا ملکی
استادیوم شهید حیدریان در روزهای داغ پایان هفته شاهد جدال تیمهای لیگ برتری با یکدیگر بود.
به گزارش پایگاه خبری ندای قم، گرمای بالای 45 درجه درساعت 4 بعدازظهر روزهای پنجشنبه وجمعه امان تیمها را بریده بود با این اوصاف بازیکنان تیمهای حاضر درلیگ برتر سختی گرمای جانسوز را به تن می خرند تا شاهد باشند که هیات فوتبالی که زمین اختصاصی به نام خود نداشته باشد مجبور باشد بازیهای فوتبال را دراین شرایط سخت برگزار کند.
پیام با مدیریت شایسته ابراهیم خودکار ومربیان خوب خود شوکت و قربانی درمقابل تیم بی ادعای افشید که با هدایت حمید نریمان مربی شایسته خود رهبری میشد به تساوی 2 بر 2 راضی شدند.
جدال دیدنی تیم خوب ومقتدر نونیو با تیم هما اندک تماشاگر حاضر در استادیوم شهید حیدریان را به وجد آورد.
دوگل آغازین بچه های دوست داشتنی هما با مربی خوب خود مسعود خسروی باعث گردید تا نونیو در منگنه قرار گیرد اما شاگردان با تجربه حسین گنجیانی مربی ارزشمند واخلاق ندار این تیم که درکادر فنی خود از دو مهره شایسته به نامهای قهرمانی والله وردی محمدی مدد می جست توانست باخت 2 برصفر را با تساوی 2 بر 2 عوض نماید تا به تنهائی در صدر جدول قرار گیرد.
بازی خوب و روان دوتیم عقاب وذوالفقار نیز دیدنیهای بسیاری را در طول 90 دقیقه در مستطیل سبز داشت.
قریشی مدیر ومربی وهمه کاره تیم عقاب که یک تنه بار مالی تیمهای خود را در سه رده فوتبال قم بدوش میکشد در مصاف باتیم خوب ذوالفقار تا آستانه شکست پیش رفت.
یک نیمه بد از بازی بازیکنان عقاب با تغییر تاکتیکی این تیم درنیمه دوم همراه بود تا عقاب ضمن جبران دوگل خورده درنیمه اول بتواند تا آستانه پیروزی دراین بازی پیش رود واین درحالی بود که دروازه بان ذوالفقار روز خوبی را پشت سر گذاشت درپایان هفته چهارم نونیو وهما هرکدام با 8 امتیاز مکانهای اول تا دوم را دراختیار دارند ذوالفقار وعقاب نیز با 7 و4 امتیاز سوم وچهارم هستند.
تلاش برگزار کنندگان این مسابقات جای تقدیر وخسته نباشید دارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tdg0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا