ورزشویژه

 نونیو قهرمان،عقاب نایب قهرمان شد

لیگ برترفوتبال استان قم درایستگاه پایانی،

ندای قم / گزارش / رضا ملکی

6‌ماه تلاش ستودنی بازیکنان تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قم در حالی به نقطه پایان خود رسید که تیم خوب و هماهنگ نونیو  با قهرمانی خود را در قله‌ی این دوره از مسابقات دید .

به گزارش خبرنگار ندای قم ،،مرحله‌ی برگشت این رقابت‌ها که با تابستان داغ قم همراه بود و گرمای بیداد کننده‌ی امان بازیکنان تیم‌ها را ربوده بود باعث گردید تا کیفیت فنی این مسابقات پایین آید.

دمای پنجاه درجه در ساعت چهار بعد از ظهر عرق‌های جاری شده بر چهره بازیکنان تاول‌های برآمده زیر کف پا و هزاران مشکل دیگر که با بازیکنان آن را تحمل کرد و در نهایت به پایان راه رسید و تیم خوب و منظم و با انگیزه‌ی نونیو توانست با قهرمانی در این رقابت‌ها خود را برای مسابقات سوپر گروه دسته‌ی سوم کشور آماده نماید.

حسین گنجیان، شهاب قهرمانی،الله‌ وردی محمدی و مصطفی عبدی مربیان کارآمد و فهیم این تیم در کنارمهدی رضایی مدیرفنی ، کادر مدیریتی فعال و خوشنام به نام وحید نائینی توانست با بازی خوب بازیکنان و فنی خود با بیست و یک امتیاز و تفاضل گل 16+ بر بام فوتبال قم بایستد.

عقاب دیگر تیم خوب حاضر در این رقابت‌ها که به عنوان جدی‌ترین رقیب نونیو در این مسابقات نام برده می‌شد با زحمات بسیار قریشی که یک تنه بارمالی و فنی این تیم را به دوش کشید توانست با نوزده امتیاز و تفاضل گل 9+ به مقام دوم این رقابت‌ها برسد.

برای این تیم زحمات مجید کمیجانی،یوسفی وصادق شمس در کنار بازیکنان سخت کوش و تلاشگر این تیم ستودنی بود ذوالفقار دیگر تیم خوب قمی نیز توانست ‌با هفده امتیاز بر سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گیرد.

بازی خوب بازیکنان این تیم در رقابت با سایر رقبا جلوه‌ای خاص داشت. هما دیگر تیم خوب حاضر در این رقابت‌ها در بعضی بازی‌ها عالی بود و در بعضی بازی‌ها ضعیف دلیل آن پنهان بود و این تفاوت آشکار در بازی‌های این تیم شایسته را می‌بایست مورد کنکاش قرار دهد چهارده امتیاز نهایتا حاصل کار بازیکنان این تیم به رهبری مسعود خسروی مربی شایسته هما شد تا هما در رده چهارم این رقابت‌ها قرار گیرد .

تیم پیام در حالی مقام پنجمی را کسب کرد که همگان مقام بالاتری برای این تیم را در جدول برای این تیم تصور می‌کردند اما ناباورانه با چند شکست متوالی از گردونه رقابت‌ها خارج شد تا زحمات خستگی‌ناپذیر حاج ابراهیم خودکار از خادمان واقعی فوتبال قم برای این تیم به هدر رود و نهایتا افشید نیز سکوی ششمی این رقابت‌ها را به دست آورد تا ماراتن شش ماه این بازی‌ها پایانی دلپذیر در تابستان داغ داشته باشد.

اما آنچه در پایان بازی‌ها به چشم آمد تدارک عالی و آبرومندانه‌ی تیم خوب نونیو با مدیریت شایسته شهاب قهرمانی بود که با برپایی جشنی باشکوه در پایان بازی‌ها توانست نگاهها را به خود جلب نماید.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی و بانگ  شادی در حالی که استاد حسین گنجیان مربی توانمند خود را به سبک غربی‌ها به آسمان پرتاب می‌کردند لحظات نشاط آوری را بر فضای ورزشگاه شهید حیدریان حاکم ساخته بود.

زحمات هیئت فوتبال قم،کادربرگزار کننده مسابقات،اورژانس نیروی انتظامی،کمیته داوران در راه برگزاری این بازی‌ها ستودنی بود که جای یک خسته نباشید به این عزیزان می‌رود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/1jxm

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا