ورزش

مسابقات بدمینتون جام فجر جزو رنکینگ المپیک قرار می گیرد

رئیس فدراسیون بدمینتون:

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: بدمینتون تنها رشته ای است که مسابقاتی در آن، همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و مسابقات بدمینتون جام فجر در سال آینده جزو رنکینگ المپیک قرار می گیرد.

به گزارش ندای قم ، محمدرضا پوریا روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان قم که در سالن جلسات شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: جایزه ‌ای که برای مسابقات جام فجر در نظر گرفته ایم در سطح بین المللی است و امسال نزدیک به ۳۰‌ کشور در مسابقات شرکت می کنند.

وی استقبال ورزشکاران مطرح بدمینتون جهان از مسابقات جام فجر ایران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افرادی در رنکینگ پایین تر از ۵۰ جهان در این مسابقات شرکت می کنند و امیدواریم به شکل مطلوبی برگزار شود.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان شخصا پیگیری خوبی در مورد مسابقات جام فجر دارد که مسابقات به بهترین نحوه همزمان با جشن های پیروزی انقلاب برگزار شود.

پوریا در ادامه با اشاره به این که هیچ گاه دغدغه هیات بدمینتون استان قم را نداشتیم بیان کرد: این هیات از داوران،‌ باشگاه ها و مربیان و بازیکنان مطرحی برخوردار است و همواره آرامش خوبی را در هیات بدمینتون قم شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مجمع گفت: اخلاق مداری خوبی در هیات بدمینتون قم شاهد هستیم و ورزشکاران این هیات الگوی قهرمانی و پهلوانی در ورزش استان هستند.

ابراهیم سانی خانی افزود: قم در رشته بدمینتون می تواند میزبان خوبی برای مسابقات بین المللی باشد و اعلام آمادگی خود را به فدراسیون بدمینتون اعلام می کنیم.

وی گفت: بدمینتون ورزشی مفرح و شادی آفرین است و از توسعه آن در استان حمایت می کنیم و در قم بدمینتون الگوی خوبی در بحث ورزشی و فرهنگی بوده است.

در پایان مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان قم،‌ علی فرجی در حالی که تنها کاندیدا بود با کسب تمامی ۱۹ رای به عنوان رئیس هیات بدمینتون استان قم برای مدت چهار سال انتخاب شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x5a0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا