ورزشویژه

فوتسال قم حمایت شورای شهررا می طلبد

یادداشتی به قلم رضا ملکی تحلیلگرمسائل ورزش قم ؛

رضاملکی

لحظات پراضطرابی درماههای گذشته برفوتسال قم گذشت ،تنها نماینده شایسته فوتسال ولایت درلیگ برتر فوتسال چون طفل یتیمی دیده میشد که هیچگونه دست محبتی برسرش کشیده نمی شد واین داستان پرحرف وحدیثی بود که در ماههای گذشته برای فوتسال قم کلید خورد تا در آخرین لحظاتی که حضور تیم در قرعه کشی سال جدید لیگ برتر فوتسال در هاله ای ازابهام بود و امیدی برای شرکت این تیم وجود نداشت بارقه امیدی پیدا شده تاموقتا حضور در قرعه کشی به نیابت از قمیها توسط نماینده فوتسال اصفهان رقم خورد تا نفس حبس شده دوستداران واقعی این تیم نسیم فرح بخشی را حس نماید .

با وجود مسئولان محترم قمی خصوصا شخص استاندار گرانقدر و معاون سیاسی و امنیتی استانداری احمد حاجی زاده که از چهره های ورزشی قم محسوب میشود این انتظار می رفت که این تیم بدون دغدغه بتواند با حمایت مالی اسپانسرها حضوری شکوهمند درلیگ برتر فوتسال داشته باشد اما شرایط سخت اقتصادی کنونی کشور ومشکلات بسیار ناشی ازآن باعث شد تا مسئولان بلند مرتبه قم دغدغه ای فراتر از ورزش داشته باشند هر چند که مطمئن هستیم که دلشان برای اعتلای ورزش استان می تپد و از هیچ تلاشی برای رسیدن به سکوهای افتخار فروگذار نخواهند کرد.

اما داستان تیم  فوتسال فردوس با پیچ وخمی طولانی روبرو شد ،تلاشهای دلسوزانه و پدرانه مهندس رادپور مدیر عامل کوشای این تیم درطول 2ماه گذشته و سپری کردن هر روزخود با جلسات متعدد با اسپانسرها جهت حمایت از این تیم قابل دفاع وتقدیر بود .

دل نوشته های  دلسوزانه مهندس قلی زاده مالک این تیم که پیام خداحافظی این تیم و سقوط به دسته دوم فوتسال کشور را در صفحات مجازی منتشر نمود حکایت از غم عمیق واشکی جانکاه بر گونه های او داشت اما با همت استاندار محترم ودیگر مسئولان خدوم استانی شرایط طوری رقم خورد تا مسیر ابتدایی شرکت این تیم در لیگ فراهم آید اما از اینجای کار می بایستی مسیر بعدی را با درایت و بلند اندیشی دنبال نمود .

حضوری مقتدرانه در لیگ می تواند دل هزاران  هوادارعاشق این تیم را در طول برگزاری مسابقات شاد سازد و این چیزی است که استاندار محترم و مسئول ورزش قم بدنبال آن هستند.

نشاط عمومی و جاری شدن لبخند بر لبان عاشقان واقعی ورزش و فوتسال،شرایط حضور این تیم مبلغی حدود 3تا4 میلیاردتومان را طلب میکند در حال حاضر وعده پرداخت یک میلیاردی محقق شده و مسئولان این تیم با شتاب در حال مذاکره  با مربیان و بازیکنان هستند.

اما حرف ما با مسئولان محترم استانی این است که این تیم را رها نسازید و با معرفی حامی مالی مطمئن این تیم را تا پایان فصل همراهی نمائید، امید داریم با کوششی که در این زمینه  انجام خواهد شد شاهد حضوری مقتدرانه این تیم در لیگ برتر فوتسال باشیم .

هر چند که تیم های  پولدار که تمرینات خود را از ماههای قبل آغاز کرده اند باخیالی آسوده پا به این رقابتها خواهند نهاد اما غیرت و شجاعت قمیها همواره مثال زدنی بوده است و حرف آخر اینکه مجدانه تقاضا داریم مسئولان شورای شهر در جهت حمایت این تیم ورود کنند در جای جای میهن اسلامی شهرداریها حرف اول ورزش استانشان را میزنند اما درقم تا کنون شاهد این حمایت نبوده ایم .

پس آقایان گوش به زنگ باشید این تیم به حمایت نیاز دارد در میانه راه این طفل تازه متولد شده را رها نسازید تا غیور مردان فوتسال قمی بتوانند در استادیوم 2000نفری شهید حیدریان با پیروزی مقابل حریفان سرود فتح سردهند .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vezi

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا