ورزش

صدا و سیمای قم سکوی پرتاب من بود

علی ظهیری گزارشگرموفق لیگ برتر فوتبال ایران؛

ندای قم / گفت و گو / رضا ملکی ؛دنیای رمز و راز ما پر از اتفاقات ریز و درشت است که باعث می شود در زندگی بعضی انسانها اتفاقات میمون و دور از باوری نقش بندد این بار به شهر کوچک و زیبای دلیجان می رویم شهری که در خود چهره ای را پرورش داده که مایه افتخار اهالی این شهربوده و با صدای گرم و جذاب اش سالهاست که در فوتبال ایران در رشته های مختلف مشغول به گزارشگری می باشد.
متولد 19 اسفند 1358 و با داشتن 44 سال هنوز قبراق و سرحال درحال کار و فرا گرفتن درس در دانشگاه میباشد.کارشناس ارشد مدیریت ورزش و دانشجوی دکترای مدیریت در مقابلم نشسته تا قصه شروع کارش رابرایم بازگو کند. ت
عاشق گزارش فوتبال بودم
ظهیری می گوید عاشق گزارش فوتبال بودم.درخانه صدای تلویزیون را می بستم و بازیهای فوتبال را گزارش می کردم به طور اتفاقی پایم به قم باز شد.جوانی بودم که از دلیجان آمده بودم و هیچکس حسابی روی من باز نمی کرد.
استاد عباس یداللهی تهیه کننده موفق برنامه ورزش استان در آن سالها دستم را گرفت به من بال و پر داد و بعد از گذر از امتحانات سخت برای اولین بار گزارش فوتبال صبای قم در لیگ برتر را به من واگذار کرد.
سعی کردم تسلط کافی در اجرا داشته باشم ،زندگی بازیکنان را مورد بررسی قرار دادم تا درجریان گزارش بتوانم از زندگی آنها بگویم درکنار آن گزارش فوتسال تیمهای لیگ برتری قم به من رسید.
و رشته های والیبال،بسکتبال،هندبال نیز که بازیهای کشوری داشتند و پرهیجان،گزارش آن را انجام دادم تا در چند رشته بتوانم تجربیات خود را منتقل نمایم.نزدیکی به اراک و بودن تیم خوب آلومینیم اراک باعث شد تا همکاری خوبی با سیمای آفتاب داشته باشم.
بازیهای این تیم را در زمانهای مختلف گزارش می کنم و هنوز سعی دارم تا از اساتید خودم در این فن بیانمندم.
موفقیت خود را مدیون اساتید خودمی دانم
اساتید گرانقدری باعث شدند تا من در مسیر موفقیت قرار گیرم ،استاد عباس یداللهی،سعادتمند،غلامی،آذری،صالح نیا در قم و اساتید گرانقدری چون داود اسفندیاری،حاجی آبادی،اسکندری،عظیمی و صادقی در اراک باعث شد که من در جایگاه موفقیت آمیز قرار گیرم.
او از فرزندانش به نیکی یاد می نماید ،حدیثه و محمد معین دو فرزند برومند او هستند که محمد معین نیز در رادیو روزش اراک گزارش بازیهای فوتبال،بسکتبال و والیبال را به عهده دارد.
علی ظهیری با خوشحالی از اینکه روزنامه ایمان این فرصت را برایش فراهم آورد که بعد از پانزده سال از وی یاد می گردد صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/za64

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا