ورزش

شروع تمرینات تیم بدمینتون باشگاه انقلاب‌ قم

برای حضور در لیگ‌برتر بدمینتون؛

تیم بدمینتون باشگاه انقلاب قم برای حضور در لیگ‌برتربدمینتون کشور تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش ندای قم به نقل از ایسنا،نماینده بدمینتون استان قم در لیگ‌برتر که در دو دوره قبلی لیگ‌برتر بدمینتون با نام رعدپدافندهوایی حضور داشت و موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی شده بود امسال با نام باشگاه‌انقلاب‌قم در لیگ برتر شرکت خواهدکرد.

تیم بدمینتون باشگاه‌ انقلاب‌ قم از روز یکشنبه تمرینات خود را در محل باشگاه آغاز کرده تا باقدرت در این فصل لیگ‌برتربدمینتون کشور حضور پیداکند.

این باشگاه که برای اولین بار است در لیگ‌برتر تیمداری می‌کند به اولین باشگاه خصوصی تبدیل شده که در بدمینتون استان قم سرمایه گذاری خواهدکرد.

نماینده استان‌قم که در دو فصل گذشته از حضور ستاره‌های غیر بومی و ملی‌پوش بهره می‌برد امسال با رویکردی تازه به فکر احیای بازیکنان‌بومی و ستاره سازی بومی است.

تیم انقلاب قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی تشکیل شده که حضور بازیکنان بومی در تمرینات و بازی‌ در کنار ملی‌پوشان انگیزه مضاعفی به آن‌ها داده است.

مهدی فرجی به عنوان مدیرعامل‌باشگاه، سیدمهدی‌برقعی سرپرست‌باشگاه و حامدشبانیان به عنوان سرمربی‌تیم معرفی شده‌اند.

همچنین ترکیب تیم متشکل از سعیدبابیانی، امیرحسین‌نورعلیان، علیرضاقاسمی، سجادترابی، محمدمعین‌کشاورز، مجتبی‌زارع، شادمهرحیدری، رضاجانقربان، علی‌حیاتی و محمدمعین‌خاکی می‌باشد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون فصل جدید لیگ‌برتر بدمینتون‌ کشور از سوم شهریور ماه آغاز می‌شود و ۷ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/hntz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا