ورزشویژه

رفاقت، دوستی و تجدید خاطره ها حاصل جدال مو سپیدان

به بهانه برگزاری مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم؛

ندای قم / رضا ملکی ؛زمین فوتبال قداستی پاک و والا دارد، نامش مستطیل سبز است و در آن آیین جوانمردی مهربانی گذشت را در عین رقابت می‌توان جستجو کرد .سرمایه‌های ۷۰ ساله فوتبال قم در شروعی دلپذیر بار دیگر به میدان آمدند تا تصویری از خاطرات با شکوه گذشته را تکرار کنند.این بار همه هستند و آمده‌اند تا در رقابتی صمیمی و مردانه تاریخ سازی کنند .
آقایان حسین بابایی، هادی گائینی، جواد جدی و علی پنجه باشی عزیزانی هستند که در کنار گلبابای دوست داشتنی فرماندهی مسابقات را به عهده دارند. دست این عزیزان را می‌بوسیم که در جهت شادی دل کسانی گام برمی‌دارند که سال‌ها فوتبال قم به وجود آنان افتخار کرده است .
افشین ، پرسپولیس، یاران، شهدای جنداب، خیام، مهر، شاهین، شاهد، استقلال، صنعت نفت، پارس ، سپهر دوازده تیمی هستند که به مصاف هم رفته‌اند تا در دو گروه تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی را شناسایی کنند.
تا اینجای کار صنعت نفت، استقلال، یاران و شاهین بعد از گذشت دو هفته از آغاز رقابت‌ها تیم‌های اول تا چهارم گروه اول را تشکیل می‌دهند و در گروه دوم سپهر، پارس، مهر و خیام نیز توانسته‌اند عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دهند.
گروه داوری با مدیریت بالای جناب آقای فرجی ریاست کمیته داوران با هماهنگی انجام گرفته و استفاده از داوران با تجربه در کنار جوان ترها کار مسابقات را به خوبی جلو می‌برند.
حمایت ریاست محترم جمعیت هلال احمراستان دراین مسابقات در تخفیف های به جهت حضورآمبولانس در هنگام برگزاری بازی‌ها از جمله نکات برجسته برگزاری این مسابقات می‌باشد .تیم پزشکی و نیروی انتظامی در کنار زحمات مردان بلند همت هیئت فوتبال کار این بازی‌ها را به خوبی جلو می‌برد حالا بایستی به انتظار بازی‌های سخت‌تر و جدال موسیپیددر تیم های مختلف باشیم تا چهره‌های صعود کنندگان به مرحله بعدی شناسایی گردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/297v

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا