ورزش

دعوت دو نوجوان ژیمناستیک کار قمی به اردوی تیم ملی

اتفاقی ارزشمند برای ژیمناستیک قم؛

ندای قم / رضا ملکی ؛زیبایی های ورزش ژیمناستیک را می بایست از نزدیک دید و به حرکات دیدنی ونمایش خیره کننده ورزشکاران این رشته مفرح آفرین گفت.

ورزش ژیمناستیک در میان تمام رشته های ورزشی از زیبایی های خاصی در 6 وسیله نمایشی آن برخوردار است که احتمال ریسک و آسیب دیدگی در آن باتوجه به حرکات بسیار سخت آن دور از انتظار نیست.

تمام ورزشکاران مطرح جهان حرکت آغازین ورزشی  خود را از ژیمناستیک شروع و به قله های افتخار رسیدند.

ژیمناستیک در قم قدمتی چهل ساله دارد،تلاش عزیزان گذشته برای احیاء این رشته تا به امروز ستودنی است و این بار سکان هدایت این ورزش زیبا به دستان پرتوان آقای اکبری رسیده است که در راس این رشته قرار گرفته تا نوگلان دوست داشتنی ولایت را در مسیر قهرمانی هدایت نماید.

اقدام ارزنده هیئت ژیمناستیک در برپایی اردوی تیم ملی نوجوانان کشور که با همکاری فدراسیون ژیمناستیک وبا حضور 20 ورزشکار برتر از سایر نقاط ایران به مدت ده روز در خانه ژیمناستیک انجام پذیرفت برای اولین بار شاهد حضور دونوگل قمی در بدنه تیم ملی ژیمناستیک بودیم.

مهدی شوهانی و محمد امین نوبهاری دو نوجوانی بودند که برای نخستین بار در طول حیات رشته ژیمناستیک در سطح نوجوانان به اردوی تیم ملی ژیمناستیک راه یافتند.

ضمن تبریک به این دو عزیز و مربی ارزشمند تیم قم و تیم ملی استاد سید حسین حسینی که در کنار مربیان تیم ملی زحمات بسیاری را در طول ده روز اردو متقبل شد امید داریم که ادامه این روند با حضور چهره های شاخص در رده های مختلف و ورد به مراحل تمیرینی تیمهای ملی از شهر مقدس قم در آینده شکل واقعی به خود بگیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kkxx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا