ورزش

در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم:

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: قول ما به مردم شریف قم و هواداران بیشمار فوتسال این شهر و تیم آناصنعت، حفظ این تیم در لیگ برتر است تا ان‌شاءالله فصل آینده با یک تیم منسجم وار مسابقات شویم.

فرهاد کشاورز در گفت وگویی با اشاره به وضعیت تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: قول ما به مردم شریف قم و هواداران بیشمار فوتسال این شهر و تیم آناصنعت، حفظ این تیم در لیگ برتر است تا ان‌شاءالله فصل آینده با یک تیم منسجم وار مسابقات شویم.

وی از ریاست هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به واسطه حمایت‌های همه جانبه‌شان از تیم قدردانی کرد و افزود: با مدیریت هوشمندانه سیدمجید شرافتی ریاست هیات مدیره، سیدمحمد شرافتی مدیرعامل و روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه، اکنون آناصنعت یک باشگاه به تمام معنا حرفه‌ای فوتسال ایران است که‌ در تمام رده‌های لیگ‌های کشور و استان قم نزدیک به ۱۰ تیم را زیر پوشش دارد و با آموزش و جذب استعدادهای فوتسال، یک موهبت و نعمت بزرگ برای ورزش کشور و رشته موفق فوتسال محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد کرد: سالنی که باشگاه آناصنعت به تمرینات، استعدادیابی و آماده‌سازی تیم‌های زیرمجموعه خود اختصاص داده در واقع چیزی شبیه کمپ تیم‌های ملی است که در کشور کمتر نظیر آن وجود دارد.

وی به بازی این هفته آناصنعت مقابل مس سونگون اشاره کرد و ادامه داد: ما میزبان بازی بزرگ هفته هستیم و تمرینات خوبی برای این بازی انجام داده‌ایم، مطمئنا بازیکنان باانگیزه، باروحیه و شجاع ما این هفته بهترین نمایش خود را ارائه خواهند کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rqnp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا