ورزش

در دور دوم فعالیت کانون مربیان فوتبال استان قم برگزارشد

در دور دوم فعالیت کانون مربیان فوتبال استان قم برگزارشد ؛

ندای قم / گزارش / ملکی

بعد از استعفای عباس رحمانی مدیر کاردان کانون مربیان فوتبال استان قم که خود از مربیان خوشنام وارزشی است وروی کار آمدن مهدی رضائی مربی جوان،با انگیزه واخلاق مدار فوتبال قم بعنوان مسئول جدید کانون مربیان فوتبال ولایت،همایشی باشکوه مربیان فوتبال وفوتسال در سالن اجتماعات بیمه کار آفرین انجام پذیرفت که در نوع خود قابل تقدیر بود.
هدف از این همایش معرفی نفرات جدید در بدنه کانون مربیان واقدامات ارزنده ای بود که بیمه کار آفرین برای اهالی ورزش خصوصا فوتبال در نظر گرفته بود.
این همایش با سخنان مهدی رضائی مدیر کانون مربیان واهداف پیش رو وخدماتی که قرار است برای مربیان درآینده درنظر گرفته شود آغاز شد.
رضا بختیاری از مربیان قدیمی وجانباز جنگ تحمیلی که سابقه حضوری بیست ساله را درصندلی مربیگری تجربه کرده بود این بار بعنوان مدیری حاذق دربدنه بیمه کار آفرین خطاب به حاظران درسالن گفت.
خدمات ویژه این بیمه برای ورزشکاران بی نظیر است وخود می توانید با سلیقه خودتان هرگونه آیتم مربوط به بیمه های مختلف خصوصا بیمه عمر که تا 107 سال در نظر گرفته شده است را انتخاب کنید تا آینده ی خود را با بیمه عمر تضمین نمائید.
آئین رونمائی از بیمه مربی که برای اولین بار درایران به مرحله اجرا در آمد توسط مهندس افخمی مسئول خدوم بیمه ایران پرده برداری شد تا مربیان هم بتوانند با داشتن بیمه آینده ورزشی خود را مطلوب ببینند.
استاد دکتر محمد پورکیانی از فرهیختگان عرصه آموزش عالی و دانشگاهی واز فوتبالیستهای خوب قدیمی بعنوان آخرین فرد روی سن رفت وبه ایراد سخن پرداخت.
نمودار ترسیم شده توسط وی که به حاضرین درخصوص مسیر حرفه ای وقانونمند مربیان در مستطیل سبز بیان شد حاکی سخنانی دلنشین بودکه حاضران درجلسه را به وجد آورد.
نفراتی که دربدنه کانون مربیان فوتبال قم به حاضران معرفی گردیدند.حسین گنجیان مربی اخلاق مدار وبا دانش فوتبال قم،رضا کردی اولین مربی لژیونر فوتبال قم در قطر،رضا ملکی مربی قدیمی وپیشکسوت عرصه رسانه،دکتر محمد پورکیانی استاد دانشگاه ومسئول سابق ورزش دانشگاهی کشور بود که آغاز فعالیت خود را درکانون مربیان شروع نمودند.
تجلیل از عباس رحمانی مدیرسابق کانون مربیان که ده سال فعالیتی شایسته داشت و در دستور کار برگزار کنندگان این همایش قرار گرفت.
درحاشیه این مراسم سخنان دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش وجوانان که درخصوص فعالیتهای انجام گرفته توسط وی در طول بیش از سه ماه ونیم از شروع کار وی دربدنه اداره کل ورزش وجوانان ایراد شد که از جمله نکات مثبت این همایش بود.
امید می رود با حرکت اصولی درمسیر دانش افزائی مربیان وهماهنگی انجام گرفته بین کانون ومربیان ارزشی ولایت فوتبال قم بتواند حرکت روبه رشد خود را آغاز کرده وبه نقطه های روشن در فوتبال کشور برسد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kx2t

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا