ورزش

انقلاب قم قهرمان جام مسابقات کاراته سبک‌های کنترلی

با رقابت 18 باشگاه در رده های سنی نوجوانان و جوانان؛

رقابت‌های کاراته سبک‌های کنترلی پسران قم با قهرمانی تیم انقلاب به پایان رسید.

به گزارش ندای قم،مسابقات کاراته سبک‌های کنترلی پسران قم با رقابت ۱۰۰ کاراته‌کا از ۱۸ باشگاه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان بخش کومیته با قهرمانی باشگاه انقلاب به کار خود پایان داد.

در رده سنی نوجوانان باشگاه استقلال با کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه انقلاب با ۱ نشان طلا و ۶ برنز دوم شد و باشگاه‌های ایثار، شهید خوش‌فطرت و ولیعصر هم به طور مشترک با یک مدال ۱ طلا سوم شدند.

در رده سنی جوانان هم باشگاه استقلال با دو نشان طلا و ۲ برنز اول شد و باشگاه‌های انقلاب و تخت‌جمشید به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده زیر ۲۱ سال باشگاه انقلاب با ۲ طلا و ۱ نقره بالاتر از حریفان خود قرار گرفت و باشگاه‌های پولاد و شهید خبیر هم عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی بزرگسالان هم باشگاه انقلاب با کسب ۳ مدال طلا بر سکوی نخست قرار گرفت و تیم‌های پاس و شهید خبیر با یک ۱ مدال طلا دوم شدند و تیم استقلال با ۳ مدال نقره عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات و در رده‌بندی مجموع مدال‌ها تیم انقلاب با کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۸ برنز به مقام قهرمانی رسید.

باشگاه استقلال با ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز نائب قهرمان شد و تیم شهید خبیر هم با کسب ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ij2z

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا