ورزش

ارم کیش بدون باخت قهرمان شد

فستیوال فوتبال زیر 11 ساله های قم؛

ندای قم / گزارش / رضا ملکی ؛صبح روز جمعه جمعه پایان رقابتهای نوگلانی بود که در پیکار دیدنی باهم روز تا قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت نمایند.
هنربازی با توپ را می شود درساقه ای این عزیزان درمستطیل کوچک سبز دید حرکات انفرادی خوب و تکنیک ناب فوتبالی چیزی بود که در جدال دیدنی این عزیزان میشد ملاحضه نمود.
تیم فوتبال ارم کیش با بهره گیری از مربی با اخلاق و ارزشی خود ابوالفضل ثانی توانست درپایان این رقابتها با 5 پیروزی تیم بدون شکست این مسابقات لقب بگیرید و بر سکوی اول بایستدو تیم معین نیز با بازی خوب یاران کوچولوی خود با 4 پیروزی و 1 شکست به مقام دوم این رقابتها رسید.
اکباتان دیگر تیمی بود که با 3 پیروزی و 2 شکست توانست مقام سومی این رقابتها را از آن خود نماید.پایان این بازیها و اهداء حکم و مدال چیزی بود که در دستور دست اندرکاران زحمتکش این مسابقات قرار داشت و خاطره این روز ذهن نوگلان به خوبی نقشی ماندگار داشت.
استاد حاج محمد شفیعی از خیرین ورزش قم و مدیریت مجموعه فرودگاهی قم با حضور دلگرم کننده خود جوایز تیم اول را اهداء نمود و بزرگانی چون مهدی ثانی و هادی ثانی از دروازه بانان شایسته قدیمی قم نفراتی بودند که احکام ومدالهای قهرمانان دوم و سوم این مسابقات را اهداء نمودند.
با یک خسته نباشید جانانه به عزیزان دست اندرکار این مسابقات خصوصا ابوالفضل ثانی یادآور این نکته خواهیم بود که نگاه اصولی به ورزش پایه در قالب رقابتهای جوانمردانه می تواند روزهای خوبی را برای ورزش قم به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/12ku

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا