ویژه

دوستان حرمتها را حفظ کنید

فوتسال قم به آرامش وحمایت نیاز دارد؛

ندای قم / رضا ملکی ؛ اتفاقات چند روز اخیر فوتسال را دیدم و شنیدم باور کردنی نبود که فضا اینگونه ملتهب گردد تیم فوتسال با هزاران خون دل خوردن پا به عرصه این رقابتها گذاشت الحق و انصاف با بضاعت اندکی که داشتند رو سپیدمان کردند و میبایستی دستشان را بوسید.
وقتی پول نباشد همه چیز لنگ می زند وچالشهای بوجود آمده در همه ابعاد خود را نشان میدهند دعوای کلامی رسانه ای بوجود آمده بین استاد رضا کردی که از دوران نوجوانی اش او را میشناسم و درون دروازه کیان میدرخشید تا به امروز که بعنوان مدرس در آسیا باعث افتخار ما قمیهاست و استاد جعفر عابدی عزیز که همکار سی ساله ما در رسانه بوده و بدون شیله و پیله قلمش روی کاغذ روان و با دلی پاک همواره مورد احترام اهالی ورزش بوده حال دلمان را بد کرد .
بعنوان یک پیشکسوت رسانه و ورزش می نویسم که هر دو حرکت انجام شده صحیح نبود و انتطار از این دو عزیز بالاتر از اینها بود دعواهای داخل تیم و انعکاس آن به بیرون معضل بزرگی است که باسعه صدر و شکیبایی بایستی از آن عبور نمود و به مسیر درست رسید اگر اختلافی هم هست بهتر است به دور از جاروجنجال رسانه در نشستی صمیمانه آن را برطرف و یا تلطیف کرد.
بازی این هفته حساس بوده و باید اختلافات را کنار گذارد با این اتفاقات بوجود آمده چگونه بایستی منتظر یک اسپانسر خوب باشیم که این همه اشفتگی و مشکلات درون تیم را می بیند سکوت بر طرفین دعوا بهترین مسکنی خواهد بود که تیم را به آرامش برساند .
به دوستان گلم رضا جان کردی و جعفر عزیزم که هر دو از افتخارات ورزش قم هستند توصیه میکنم با مودت و دوستی مسیر پر چالش فوتسال را ترمیم کنید شما بزرگ هستید و از بزرگ توقع بیشتری میرود.
در پایان امیدوارم با یک مدیریت درست و فضای مهر و محبت پیرامون تیم بتوانیم در این هفته تیم هرمزگانی را با شکست به خانه اش بدرقه نماییم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/yyrd

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا