سلامتویژه

تعهدی در پرداخت مطالبات بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری نداریم

مدیر شعبه شرکت آتیه سازان حافظ استان قم در گفت وگو با «ندای قم»:

ندای قم / روح اله کرمانی ؛مدیر شعبه شرکت آتیه سازان حافظ استان قم گفت: قرارداد شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با صندوق بازنشستگی کشوری به صورت حق العمل کاری بوده و این شرکت براساس قرارداد موظف به اخذ صورت حساب های مالی درمانی بیمه شدگان و بررسی دقیق آنها وارسال برای صندوق جهت پرداخت می باشد که به تعهد خود به موقع عمل نموده است و تاخیر در پرداخت ها متوجه آن صندوق می باشد و مسئولیتی از این جهت متوجه شرکت آتیه سازان حافظ نیست .
به گزارش خبرنگار ندای قم ،زهرا نصرالهی در گفت وگو با ایمان اظهارداشت:شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران براساس بند 7 اساسنامه آن سازمان، با هدف نظارت و ساماندهی بیمه تکمیلی درمان از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده است.
وی افزود :از مهم ترین اهداف تاسیس این شرکت کاهش هزینه های درمان و سلامت آحاد جامعه با عرضه طرح های نوین و گسترش خدمات بیمه مکمل درمان است. این شرکت با ۴۰ شعبه ، بیش از ۷۰۰ نمایندگی و بالغ بر ۲۰۰۰ کارشناس رسیدگی اسناد و افزون بر ۸۰۰۰مرکز سلامت طرف قرارداد، هم اکنون تخصصی ترین و بزرگترین شرکت در ارائه بیمه مکمل درمانی در سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه این شرکت با هدف تنظیم کیفی بیمه تکمیلی درمان در سطح کشور افتخار خدمت رسانی به جمعیتی بیش از 8 میلیون نفر را داشته است گفت:در خصوص خدمت به بازنشستگان معزز 13 سال است افتخار خدمت به این قشر شریف را در بخش بیمه تکمیلی داشته ایم.
وی ادامه داد: علاوه بر بازنشستگان، ارگان های مختلفی نیز شاغلان خود را تحت پوشش این شرکت بیمه کرده‌اند و در حوزه پوشش هزینه خدمات سلامت حمایت بیمه ای می گیرند.
شرکت آتیه سازان حافظ به ۱۰۰ هزار نفر در استان قم ارائه خدمت می نماید
مدیر شعبه شرکت آتیه سازان حافظ استان قم تصریح کرد:در حال حاضر این شرکت به ۱۰۰ هزار نفر در استان قم ارائه خدمت می نماید ودارای3 دفتر نمایندگی ،یک دفتر پیشخوان و ۹۰مرکز درمانی طرف قرارداد است که به صورت آنلاین خدمات ارائه می دهند.
وی تاکید کرد : عدم پرداخت به موقع صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه شدگان، خسارت های زیادی به اعتبار این شرکت وارد کرده که قابل جبران نیست چرا که در خیلی مواقع بیمه شدگان به اشتباه شرکت آتیه سازان حافظ را مسببب تاخیر پرداخت ها می دانند و از سوی دیگر انباشت مطالبات مراکز سلامت طرف قرارداد سبب اختلال در ارائه خدمات سلامت به بیمه شدگان شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه قرارداد این شرکت با سازمان بازنشستگی کشوری تا پایان اسفند ماه سال قبل بودولی با تاکید مدیرعامل شرکت و درجهت کمک و تکریم بازنشستگان عزیز تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ارائه خدمت به این عزیزان اقدام نمودیم ولی از اول خرداد دیگر امکان ارائه خدمت براین این شرکت وجود ندارد .
نصراالهی درپایان سخنان خود گفت: علیرغم انتقال بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق کشوری به بیمه ملت اما در حال حاضر سه هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پروش و علوم پزشکی قم تحت پوشش بیمه اکمل قراردارند و از خدمات عینک، دنداپزشکی داروهای خاص و غیره بهره مند هستند ودیگر ادارات و سازمان نیز می توانند با عقد قرارداد با این شرکت از این خدمات برای کارکنان و بازنشستگان خود بهره مند شوند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wru6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا