سلامتویژه

تداوم اجرای موفق نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خبرداد:

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در راستای هوشمند سازی تامین اجتماعی در حوزه درمان گفت: تداوم روند اجرای موفق نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز ملکی و طرف قرارداد در حال حاضر99.8 درصد نسخ در بخش درمان مستقیم و 99.6 درصد نسخ در بخش درمان غیر مستقیم به صورت الکترونیک تولید می شوند .
به گزارش ندای قم ،دکتر محصل اظهارداشت: تعامل با بیمارستانها و مراکز جراحی محدود طرف قرارداد در سطح استان جهت ارسال اطلاعات اسناد و پرونده های مربوطه به سامانه رسا ( سامانه پذیرش و پردازش الکترونیک اسناد بستری در مراکز طرف قرارداد) از ابتدای سال جاری بالغ بر 91427 پرونده بستری و بستری موقت مراکز طرف قرارداد در سامانه رسا بارگذاری شده است.
دکتر محصل با اشاره به پذیرش و رسیدگی اسناد خسارت متفرقه از طریق سامانه TCR گفت :تایید نسخ دارویی و پاراکلینیک و دیالیز از طریق پورتال معاونت درمان انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد :علاوه بر بررسی درخواست های استراحت پزشکی و ازکارافتادگی بیمه شدگان از طریق سامانه کمیسیونهای پزشکی , مدیریت و بایگانی تصاویر دیجیتال در مراکز ملکی از طریق سامانه PACS پاسخگویی، رسیدگی به شکایات و سنجش رضایتمندی بیماران سرپایی و بستری از طریق سامانه CRM در حال انجام است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3xuq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا