سلامتویژه

ارائه بهترین خدمات درمانی به شهروندان قمی در درمانگاه شهریار

دکترعیوض لی مدیر درمانگاه شهریارقم مطرح کرد:

ندای قم/ رضا ملکی ؛انگیزه انسان‌های که به فکر مردم و در خدمت مردم هستند را می‌ستایم و بر این باور هستم که هنوز هم انسان‌هایی پیدا می‌شوند که به جای سرمایه‌گذاری سودآور در بخش‌های اقتصادی سرمایه خود را صرف مردم و خدمت به آنان نموده تا باقیات الصالحاتی از خود باقی گذاشته و خوشنودی و رضایمندی حضرت حق را باعث گردند.
منطقه بسیار محروم یادگار امام با خیل انسان‌های شریف و پاکدل شاهد تاسیس مکانی آبرومند و زیبا بود که با نام درمانگاه شهریار مسیر خدمت رسانی به مردم این منطقه را آغاز کرده است. برای آگاهی از کم و کیف مسائل مربوط به این درمانگاه پای صحبت دکتر حجت عیوض لی مدیر خدوم و تلاشگر این درمانگاه می ‌نشینم تا از نقطه نظرات وی در این خصوص آگاه شویم.
ارائه بهترین خدمات مردم شریف ومحروم منطقه در اولویت قراردارد
به دفتر کاردکتر عیوض لی می‌روم دفتری ساده با تزیینات حداقلی که نگاه دکتر را در برابری با مردم فهیم منطقه یادگار و سهیم بودن با آنان نشان می‌دهد.لهجه زیبای کردی از منطقه بیجار کردستان از هر چیزی توجه ما را به خود جلب می‌نماید.
او می‌گوید در سفر حج بودم که ناگهان جرقه ساخت یک درمانگاه در ذهنم کلید خورد حادثه تلخی که در اثر تصادف پشت سر گذاشتم و منجر به فوت چند تن از بستگان همراه من شد و عدم امکانات پزشکی موجود در آن زمان باعث گردید تا مرگ چند تن از عزیزانم را جلوی چشم ببینم و بدین خاطر درصدد بودم که هر طور که امکان داشته باشد پا به عرصه خدمت رسانی به مردم در مسیردرمان بیماری آنها داشته باشم.
در بخش خصوصی و ساخت و ساز فعال بودم و تغییر رویکرد ناگهانی من به ساخت درمانگاه در سال ۹۵ کلید خورد.قصدم خدمت به مردم محروم بود می ‌توانستم در منطقه سالاریه با امکانات عالی این درمانگاه را بسازم اما به عهدی که در سفر حج با خدای خودم داشتم منطقه محروم یادگار امام را انتخاب کردم و با خرید زمین عملیات ساختمانی آن را شروع نمودم.
ارائه خدمات سونوگرافی با مجهزترین دستگاه و کمترین هزینه
وی تصریح کرد :در سال ۹۷ استارت شروع این درمانگاه زده شد در بخش عمومی و آزمایشگاه شروع به فعالیت نمودیم و به مرور زمان با خرید دستگاه‌های مجهز سونوگرافی ،دندان پزشکی و پوست دامنه فعالیت این درمانگاه را افزایش دادیم.به جرات می‌توانم بگویم که دستگاه‌های مجهز ژاپنی سونوگرافی این درمانگاه در نوع خود منحصر به فرد است و با کمترین هزینه دریافتی کار مراجعین به این بخش را مدیریت می‌کنیم.
تضمین خدمات درمانی پوست و مو
دکتر عیوض لی می‌گوید: در بخش پوست و مو بهترین امکانات موجود را در اختیار داریم حتی به بیمار متذکر می‌شویم که در ۵ جلسه درمان اگر به نتیجه نرسید می‌تواند پول خود را پس بگیرد.این نگاه در این مجموعه وجود دارد و تعجب آور اینکه کسانی که در این مرکز درمان می‌شوند از مناطق مرفه نشین قم هستند .
تعرفه‌های پایین دندانپزشکی با حضور پزشکان حاذق
پایین‌ترین تعرفه خدمات دندانپزشکی را برای مردم داریم دستگاه‌های مجهز و آخرین مدل این درمانگاه همراه با پزشکان حاذق کار مردم را راه می‌اندازد و من از این بابت بسیار خوشحالم .
فعالیت شایسته ۱۰۰ نیروی کارآمد در خدمت رسانی به مردم
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۰۰نیروی شایسته و فعال در این درمانگاه داریم به آنها گفته‌ام خط قرمز من مردم هستند بهترین احترام را به آنها می‌گذارید چون این بیماران بایستی از اینجا راضی بیرون روند حتی کسانی که پول دریافت قبض و دارو را ندارند در اینجا رصد می‌گردند هزینه آنها رایگان محاسبه می‌گردد من اینجا نیامده‌ام که دیدگاه مادی برای خود داشته باشم.الحمدلله خدای مهربان در همه زمینه‌ها من را یاری کرده حالا نوبت من است که به یاری عزیزان همشهری خودم بشتابم.
علاقه مندی به سرمایه‌گذاری درحوزه ورزش
دکتر عیوض لی علاقه خاص به ورزش دارد.او می‌گوید با دوستان ورزشی صحبت کرده‌ام که امتیاز یک تیم فوتسالی را با نام درمانگاه شهریار خریداری کنند چون فکر می‌کنم در کنار درمان می‌بایست به تقویت روح و جسم هم پرداخت و تشکیل یک تیم ورزشی و حمایت از جوانان عزیز در این راستا می‌تواند ثمرببخش باشد.
به پایان صحبت دکتر عیوضی می‌رسیم و از خداوند پاک می‌خواهیم همه خدمتگذارانی که به فکر مردم و خدمت به آنها هستند را سلامتی عنایت فرموده تا در مسیر بزرگی که گام نهاده‌اند موفق و پیروز باشند و این در حالی است که در گفته‌های دکتر عیوض لی عدم همراهی مسئولان در زمینه‌های مختلف و اینکه هنوز مجوز داروخانه به این درمانگاه داده نشده از جمله دغدغه‌های مدیر این درمانگاه فاخر می‌باشد که بایست مسئولان ذیربط به آن توجه نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/asgp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا